دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷

کارگردان «من عاشق سپیده صبحم»:

برای اکران روی نقطه نظرات مردم مانور می‌دهیم

علی کریم کارگردان در  نشست فیلم «من عاشق سپیده صبحم» در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس-گروه سینما/ علی کریم در مورد اکران فیلم سینمایی «من عاشق سپیده صبحم» گفت: ما برای آنکه مردم اهمیت زیادی برایمان دارند پیش از اکران در حال بررسی هستیم تا از نقطه نظر مردم هم درباره فیلم مطلع شویم.

علی آشتیانی پور؛ تهیه کننده در گفت و گو با سینماپرس در مورد اکران فیلم «من عاشق سپیده صبحم» توضیح داد: طبیعتا به دنبال کارهای اکران فیلم هستیم. با توجه به شرایطی که فیلم داشته و دارد داریم به چگونگی آن فکر می کنیم اما در مورد زمانش منتظریم تا شرایط اکران منطقی تر شود. برای پروانه نمایش اقداماتی انجام داده ایم تا بعد از دریافت آن نسبت به اکران فیلم گام اصلی را برداریم.

 

وی افزود: اما چیزی که بیشتر از دریافت پروانه نمایش برای ما اهمیت دارد زمان و شرایط اکران است. بدون زمان مناسب و شرایط خوب اکران پروانه نمایش کاری از پیش نمی برد. اگر بعد از دریافت پروانه نمایش فیلم ما اکران نشود لطمه بزرگتری به فیلم خواهد بود تا اینکه اصلا پروانه نمایش را دریافت نکند!

 

تهیه کننده «من عاشق سپیده صبحم» در پایان گفت: با خود آقای کریم هماهنگی شده است تا مناسب ترین زمان برای اکران را انتخاب و برای آن اقدام کنیم.

 

من عاشق سپیده صبحم

علی کریم؛ کارگردان فیلم هم در مورد شرایط اینگونه به سینماپرس توضیح داد: تقاضای پروانه ساخت را به ارشاد داده ایم چون برای ما اکران فیلم اهمیت دارد از آن جهت که از نقطه نظر مردم هم درباره فیلم مطلع شویم.

 

وی ادامه داد: شرایط اکران امروز برای هیچ فیلمی خوب نیست و برای فیلم هایی از این جنس هم شرایط به مراتب بدتر است چون فیلم هایی با این نگاه آسیب بیشتری می بیند. بحث اکران عادلانه برای هر فیلمی حیاتی ست که در مورد زمان وقوع آن نمی توانم نظر بدهم چون هیچ چیز در این شهری که ما زندگی می کنیم قابل پیش بینی نیست.

 

این کارگردان جوان در مورد فیلم بعدی اش خبر داد: روی یک فیلمنامه کار می کنم که موضوعی در ژانر اجتماعی دارد. برنامه ریزی ما بر این است که پاییز فیلمبرداری آن را آغاز کنیم.

 

گفتنی ست، در این فیلم به کارگردانی علی کریم که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «نگاه نو» به نمایش در آمد و واکنش های متفاوت منتقدان را در پی داشت، بابک کریمی، امیر عزیزی، محمد احمدی، هوشنگ رادی پور، علی علویان،مهدی امینی، مسعود سلیمانی، حسین اسکندری، مهسا ظریف، مسعود ظریف، عبدالله احسانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.