یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

شبکه یک رمضان امسال سریال سیروس مقدم را پخش می کند/

کارگردان «پایتخت» با «بچه های نسبتا بد» به شبکه یک سیما می آید

سیروس مقدم در نشست سریال زیر هشت

سینماپرس-گروه تلویزیون/ سیروس مقدم کارگردان پُرکار تلویزیون که نوروز امسال با سریال «پایتخت 2» میهمان مردم بود، ساخت سریالی مناسبتی «بچه های نسبتا بد» را برای ماه مبارک رمضان آغاز کرد. این سریال بر اساس فیلم نامه ای از «پیمان عباسی» مقابل دوربین می رود و فضایی اجتماعی و طنز دارد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، تصویربرداری سریال جدید سیروس مقدم در مدت زمانی کمتر از 45 روز مانده به آغاز ماه رمضان آغاز شده است. برخلاف ساخته های اخیر این کارگردان که تهیه کنندگی آن همواره به عهده «الهام غفوری» بوده، اینبار «سید کمال طباطبایی» تهیه کنندگی سریال را به عهده دارد.

 

داستان این سریال درباره چهار جوان خلافکار است که با اجرای نقشه ای پیچیده، اتوموبیل حامل یک گاوصندوق را به سرقت می برند. در داخل این گاوصندوق دو هزار سکه بهار آزادی وجود دارد. این سکه ها به همت یک موسسه خیریه فراهم شده و قرار است در مراسم ازدواج گروهی از زوج های نیازمند در روز عید فطر ـ یعنی زمان برگزاری مراسم ازدواج گروهی ـ به آنها داده شود و با از دست رفتن سکه ها بحرانی دامنگیر موسسه خیریه می شود.

 

با ورود پلیس به ماجرا و تحقیقات ماموران، «عطا» که فرزند رییس موسسه خیریه است در مظان اتهام قرار می گیرد. عطا به دلیل مشکلات مالی چند سالی زندان بوده و همچنان بدهکار است. بررسی های ماموران نشان می دهد عطا در زندان نقشه این سرقت را کشیده است اما اتفاق هایی رقم می خورد که این ذهنیت را تغییر می دهد. همچنین در ادامه سریال سارقان نیز بر سر تقسیم سکه ها با یکدیگر دچار اختلاف می شوند و...

 

سیروس مقدم ساخت این سریال را در سکوت خبری آغاز کرده است. از حمید گودرزی و اکرم محمدی به عنوان بازیگران این سریال نام برده می شود.

 

انتهای پیام/ م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.