شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹

اکبر خواجویی در گفتگو با سینما پرس:

شاید معجزه ای شود تا بتوانیم «زندگی برای دیگری» را بسازیم / فعلا در استراحت خانگی هستم

اکبر خواجویی*

اکبر خواجویی کارگردان سینما از بهبودی نسبی حال خود خبر داد و درباره ساخت فیلم «زندگی برای دیگری» گفت که پس از برآورد هزینه‌ها صلاح دانستیم در شرایط فعلی با این وضعیت فروش و با درنظر گرفتن این موضوع که «زندگی برای دیگری» فیلم خاصی است پروژه فعلا معوق بماند.

اکبر خواجویی کارگردان سینما و تلویزیون که سابقه ساخت سریالی چون «پدر سالار» ، «دبیرستان خضرا» ، «کهنه سوار» و فیلم های همچون «سیرک بزرگ» و «محیا» را در کارنامه دارد در گفتگو با خبرنگار سینمار پرس درباره وضعیت فیلم سینمایی «زندگی برای دیگری» گفت : فکر نمی کنم درحال حاضر موفق به ساخت این پروژه شویم .

وی از نیاز به حدود دو ماه زمان برای فیلمبرداری این فیلم  خبر داد و خاطرنشان کرد :  به دلیل وجود هزینه‌های سنگین ، تعدد بازیگران و مدت زمان فیلمبرداری و پس از برآورد هزینه‌ها صلاح دانستیم در شرایط فعلی با این وضعیت فروش و با درنظر گرفتن این موضوع که «زندگی برای دیگری» فیلم خاصی است. صبر می‌کنیم و پروژه فعلا معوق می‌ماند تا شاید معجزه ای شود که بتوانیم آن را بسازیم.

«زندگی برای دیگری» قرار بود به کارگردانی اکبر خواجویی در نیمه دوم سال کلید بخورد و تعدادی از بازیگران هم از جمله حمید گودرزی، مهدی سلوکی و مجید سعیدی حضورشان قطعی شده است.

این فیلم داستان علی(با بازی حمید گودرزی) است که در زندگی اش با سختی ها و مشقات زیادی رو به رو می شود.

فیلم در دو مقطع زمان حال و گذشته روایت خواهد شد، زمان گذشته فیلم به دهه پنجاه بازمی‌گردد که نیاز به فضاسازی دارد و در سه شهر تهران، مشهد و شمال کشور فیلمبرداری خواهد شد.

فیلمنامه «زندگی برای دیگری» توسط اکبر خواجویی با اقتباس از کتابی با همین نام نوشته «علی میرزاجانی لارستانی» نوشته شده است.

خواجویی سال گذشته به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شده بود و پزشکان این کارگردان باسابقه استراحتی چند ماهه برای وی تجویز کرده بودند و در آن زمان اعلام شده بود که ساخت فیلم «زندگی برای دیگری» به همین دلیل تا بهبودی خواجویی متوقف می ماند. اودر باره وضع جسمی و سلامتی خود گفت : خیلی بهترم و فعلا در استراحت خانگی هستم .

انتهای پیام / ن- ب.ب 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.