شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵

سینما حقیقت به «حق مسلم چیست؟» پاسخ می دهد

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

سینماپرس-گروه سینما/ عصر فردا (یکشنبه 12 خرداد ماه) فیلم مستند بلند «حق مسلم چیست؟» ساخته عباس لاجوردی طوسی در سالن «سینماحقیقت» به نمایش درآمده و سپس با حضور «محمدتقی فــــهیم» مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سینماپرس، فیلم مستند «حق مسلم چیست؟» درباره برنامه هسته ای ایران و حق مسلم کشور در بهره گیری صلح آمیز از انـرژی هسته ای است.

 

بنا بر این گزارش، پس از نمایش این فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن با حضور عباس لاجوردی طوسی (کارگردان)، محمدتقی فهیم (نویسنده و منتقد سینما)، برخی دیگر از عوامل فیلم، نمایندگان رسانه های گروهی و علاقمندان سینمای مستند برگزار خواهد شد.

 

عوامل تولید فیلم مستند «حق مسلم چیست؟» به این شرح هستند: پژوهشگر، نویسنده، کارگردان و تدوینگر: عباس لاجوردی طوسی؛ تصویربرداران: میثم عزالدین و حامد پویان؛ صدابردار: محسن رجبیان؛ گوینده متن: میثم عزالدین؛ عکاس: احمد عقیلی؛ تهیه کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

 

گفتنی است: شـرکت در این برنامه، برای عمــوم آزاد و رایـگان است و علاقمندان می توانند از ساعت 17 عصر یکشنبه (12 خرداد ماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند. ضمن اینکه عموم دوستداران سینمای مستند جهت اطلاع از برنامه های دائمی سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی می توانند نام و نام خانوادگی و حرفه خود را به شماره سامانه پیام کوتاه روابط عمومی این مرکز 20001062 پیامک بزنند.

 

انتهای پیام/ع  - ب.ب 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.