جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶

اسکورسیزی «سکوت» را در تایوان کلید می‌زند

مارتین اسکورسیزی2

سینما پرس- گروه سینما/ مارتین اسکورسیزی فیلمبرداری جدیدترین پروژه سینمایی خود به نام «سکوت» را از تابستان سال آینده و در تایوان آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، مارتین اسکورسیزی؛ کارگردان فیلم‌های سینمایی «جزیره شاتر» (Shutter Island)، «دیپارتد» (The Departed) و «راننده تاکسی» (Taxi Driver) پس از حضور در شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم کن و عقد قرارداد با استودیو‌های فیلمسازی مختلف، اعلام کرده است که جدیدترین پروژه سینمایی خود به نام «سکوت» (Silence) را از تابستان سال آینده و در تایوان آغاز می‌کند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، اندرو گارفیلد و کن واتانیب بازیگران «سکوت» هستند و این فیلم سینمایی براساس رمانی از شوساکو اندو با همین نام که در سال 1966 میلادی منتشر شده است، ساخته می‌شود.

 

«سکوت» که داستان آن در قرن هفدهم میلادی رخ می‌دهد، ماجرای 2 مبلغ پرتغالی را به تصویر می‌کشد که برای پیدا کردن مربی خود سفر خطرناکی را به سوی ژاپن آغاز می‌کنند و در حین این سفر دین مسیحیت را تبلیغ می‌کنند.

 

مارتین اسکورسیزی علاوه بر فعالیت به عنوان کارگردان به همراه جی کاکس فیلمنامه فیلم سینمایی «سکوت» را نیز نوشته است.

 

استودیو‌های فیلمسازی «امت/ فورلا فیلمز»، «کورسان فیلمز»، «آل فیلمز»، «سیکلیا پروداکشنز» سرمایه‌گذاران فیلم سینمایی «سکوت» هستند و ویتوریو چچی گوری، باربارا دوفاین ، نیلز جول و پل برول نیز تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه‌اند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.