جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵

«دیزنی» قسمت دوم «آلیس در سرزمین عجایب» را می‌سازد

آلیس در سرزمین عجایب

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان استودیو «والت دیزنی» برای کارگردانی قسمت دوم «آلیس در سرزمین عجایب» با جیمز بابین وارد مذاکره شده‌اند.

به گزارش سینما پرس، پس از اینکه فیلم سینمایی «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in Wonderland) به کارگردانی تیم برتون با اکران در سال 2010 میلادی توانست فروشی بیش از یک میلیارد دلار را در گیشه سینماهای سراسر جهان برای خود رقم بزند، مسئولان «والت دیزنی» اعلام کرده‌اند که ساخت قسمت دوم این پروژه نیز در آینده نزدیک کلید می‌خورد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، مسئولان «دیزنی» برای ساخت قسمت دوم «آلیس در سرزمین عجایب» با جیمز رابین وارد مذاکره شده‌اند تا این کارگردان جوان که چندی پیش کارگردانی دیگر پروژه «دیزنی» به نام «ماپت‌ها» (Muppets) را برعهده داشت، در قسمت دوم «آلیس در سرزمین عجایب» نیز به عنوان کارگردان فعالیت کند.

 

همچنین مسئولان «دیزنی» اعلام کردند لیندا وولورتون که پیش از این فیلمنامه قسمت نخست «آلیس در سرزمین عجایب» را نوشته است نیز برای نگارش فیلمنامه قسمت دوم این فیلم سینمایی قرارداد امضا کرده است.

 

منابع نزدیک به این پروژه هنوز از حضور دوباره جانی دپ و میا واسیکاوسکا در قسمت دوم فیلم سینمایی «آلیس در سرزمین عجایب» خبر نداده‌اند. دپ و واسیکاوسکا در قسمت پیشین این فیلم سینمایی به ترتیب به عنوان «دیوانه کلاه‌ به سر» و «آلیس» بازی کرده بودند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

  

نظرات

  • یلدا ۱۳۹۲/۰۸/۲۲ - ۱۳:۵۵
    0 0
    عالی هست

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.