جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱

با وجود برگزاری مناظره ها در تلویزیون

خبری از گفتگوی دو نفره نامزدهای ریاست جمهوری نیست

نمتااتلا

سینماپرس: گروه تلویزیون/ طبق اعلام صدا و سیما قرار بود در برنامه «پایش» شبکه یک سیما میان نامزدهای ریاست جمهموری مناظره صورت بگیرد اما خبرهای جدید منتشر شده از این برنامه حکایت از آن دارد که در این برنامه صرفا نمایندگاه نامزدها به تشریح برنامه کاندیدای خود می پردازند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، در حالی که شعار اقتصادی در اولویت برنامه های نامزدهای انتخاباتی قرار دارد، برنامه برنامه پایش در شبکه یک سیما به سراغ کاندیداها رفته تا به صورت شفاف تر و دقیق تر جزئیات برنامه های اقتصادی آنها را بررسی نماید. در خبرها اعلام شد برای تعیین نوبت پخش این برنامه، میان کاندیداها قرعه کشی صورت می گیرد اما حساسیت در فضای انتخابات موجب شده تا به جای خود کاندیداها، نمایندگان کاندیداها از دیدگاه های اقتصادی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این برنامه دفاع کنند. با وجود این که این برنامه ها به صورت دو به دو تولید می شود اما گفتگوی دو نفره نمایندگان نامزدها مناظره نیست و تنها فرم و شکل آن از مناظره اقتباس شده است و امکان چالش بین دو نماینده وجود ندارد. به گفته  مرتضی حیدری مجری برنامه "پایش" سوالات برنامه به ستاد انتخاباتی مربوطه اعلام خواهد شد تا شرکت کنندگان در "پایش" در جریان کامل حال و هوای برنامه قرار گرفته و با آمادگی قبلی در گفتگوها شرکت کنند. از طرفی برنامه ها به صورت ضبط شده و بازبینی شده است.

 

شبکه یک سیما، چهار نوبت پخش در روزهای یکشنبه و دوشنبه دوازدهم و سیزدهم و یکشنبه و دوشنبه هفته بعد از آن نوزدهم و بیستم خرداد در نظر گرفته که در هر یک از این چهار برنامه ، دو تن از نمایندگان ستادهای انتخاباتی نامزدان ریاست جمهوری حضور پیدا کرده و به طرح نقطه نظرات کاندیداها در حوزه اقتصاد و برنامه های اقتصادی دولت احتمالی آینده این نامزدها می پردازند.

انتهای پیام / ع. ن ـ  ب.ب 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.