چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹

علی اوجی: «با خودم می رقصم» متفاوت ترین آلبوم مانی رهنما است

اجرای موسیقی توسط مانی رهنما در مراسم نهمین شب بازیگر تئاتر

سینما پرس- گروه هفت هنر/ علی اوجی از انتشار آلبوم «با خودم می رقصم» مانی رهنما در شهریور ماه خبر داد و گفت: این آلبوم اتفاق جدیدی در کارهای این خواننده محسوب می شود و متفاوت ترین اثر وی است.

علی اوجی تهیه کننده و مدیر برنامه های موسیقی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: آلبوم مانی رهنما با عنوان «با خودم می رقصم» در مرحله گرفتن مجوز قرار دارد.

 

وی افزود: این کار متفاوت ترین آلبوم مانی رهنما است که شامل 14 قطعه می شود. در حال حاضر ضبط و تنظیم قطعات تمام شده است.

 

اوجی تصریح کرد: «با خودم می رقصم» آلبومی است که اتفاق جدیدی در کارهای این خواننده محسوب می شود. بیشتر ملودی ها از خود مانی رهنما است و داریوش تقی پور، مهران حبیبی، بهنام رهنما تنظیم کننده قطعات هستند و  بابك صحرايي، محمدرضا رهنما، افشين مقدم و سجاد ايران نژاد از جمله ترانه سرايان این آلبوم هستند.

 

وی ادامه داد: چند قطعه در فضای ماژور ساخته و تنظیم شده است که این آلبوم را متفاوت کرده است. «تركم نكن»، «من به تو قول مي‌دم» و «يادگاري»، «با خودم می رقصم»، «آرتیست»، «چشماتو ببند آروم»، «سپیدار»، «شبها روزا رو می شمارم» و «بی تو» نام تعدادی از قطعات این آلبوم است.

 

این تهیه کننده آلبوم های موسیقی در پایان خاطر نشان کرد: «با خودم می رقصم» که تهیه کنندگی آن برعهده خودم بوده است شهریور ماه منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می شود.

 

انتهای پیام/ص- ب.ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.