شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

همزمان با روزهای پایانی حضور اسلامی مهر در سیما فیلم/

سایت خبری سیما فیلم تعطیل شد

سایت سیما فیلم

سینماپرس-گروه تلویزیون/ سایت خبری و اطلاع رسانی سیما فیلم چند روزی است از دسترس خارج شده است و مراجعان به سایت با فضایی خالی مواجه می شوند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، این سایت در دوره حضور حسن اسلامی مهر در مرکز سیمافیلم در سال 1385 راه اندازی شد تا درخصوص فعالیت ها و تولیدات این مرکز اطلاع رسانی کند. از یک هفته گذشته سایت مذکور غیر قابل دسترس شده و با توجه به پذیرش استعفای اسلامی مهر از سیما فیلم، همزمانی خروج وی از سیما فیلم و تعطیلی این سایت شائبه ها و ابهام هایی را درخصوص توقف فعالیت های این سایت به وجود آورده است.

 

طبق اطلاعات فنی به دست آمده از سوی خبرنگار ما، خطایی که هنگام ورود به صفحه این سایت نمایش داده می شود، به دو دلیل می تواند رخ دهد. دلیل اول این است که فایل های اطلاعاتی این سایت از روی سرور حذف شده است. حذف شدن این فایل ها نیز می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از پاک شدن فایل اطلاعات توسط مسوولان سرور تا غیرفعال کردن فایل های اطلاعاتی دلایلی است که می تواند علت نمایش این پیغام باشد.

 

بررسی دیگر خبرنگار ما نشان می دهد با توجه به حمله های هکری به سایت های سازمان صدا و سیما در هفته های اخیر، مسوولان واحد انفورماتیک برای جلوگیری از حمله به این سایت فعلا آن را از روی سرور برداشته اند که طولانی شدن این روند نشان از غیرحرفه ای بودن رفتار مسوولان و عدم شناخت کافی آنها از فضای مجازی دارد.

 

گفتنی است مراسم تودیع و معارفه اسلامی مهر امروز در سیما فیلم برگزار خواهد شد و از امروز معصوم زادگان جایگزین وی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ ف/ب/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.