جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶

امیلی بلانت «در جنگل» به جانی دپ و مریل استریپ پیوست

امیلی بلانت-مریل استریپ

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان سازنده فیلم موزیکال «در جنگل» پس از عقد قرارداد با جانی دپ و مریل استریپ این بار با امیلی بلانت قرارداد امضا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، امیلی بلانت؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «شیطان پرادا می‌پوشد» (The Devil Wears Prada)، «ویکتوریا جوان» (The Young Victoria) و «صید ماهی قزل‌آلا در یمن» (Salmon Fishing in the Yemen) برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «در جنگل» (Into the Woods) با مسئولان سازنده این فیلم موزیکال قرارداد امضا کرده است.

 

مسئولان سازنده فیلم سینمایی «در جنگل» چندی پیش نیز اعلام کرده بودند که جک گالینهال؛ بازیگر فیلم سینمایی «کوهستان بروک‌بک» (Brokeback Mountain) و کریس پاین؛ بازیگر فیلم سینمایی «استار ترک» (Star Trek) نیز برای ایفای نقش در این فیلم موزیکال قرارداد امضا کرده‌اند.

 

همچنین مسئولان استودیو «والت دیزنی» که مسئولیت ساخت و اکران فیلم سینمایی «در جنگل» را برعهده دارند پیش از این اعلام کرده بودند که با جانی دپ و مریل استریپ برای بازی در این فیلم سینمایی موزیکال قرارداد امضا کرده‌اند.

 

بنابر گزار هالیوود ریپورتر، «در جنگل» که براساس نمایشی با همین نام ساخته می‌شود داستان زن و شوهری نانوا را به تصویر می‌کشد که به داخل جنگلی مرموز وارد می‌شوند و در آنجا با شخصیت‌هایی مانند «راپونزل»، «سیندرلا» و «شنل قرمزی» برخورد می‌کنند.

 

بنابر اظهارات پیشین مسئولان «دیزنی» جانی دپ در این فیلم سینمایی در نقش گرگ داستان «شنل قرمزی» و مریل استریپ نیز در نقش جادوگر بازی می‌کنند. همچنین گیلنهال و پاین نیز به ترتیب در نقش شاهزاده داستان «سیندرلا» و شاهزاده داستان «راپونزل» ایفای نقش می‌کنند. امیلی بلانت نیز در این پروژه به عنوان همسر مرد نانوا ایفای نقش می‌کند.

 

همچنین راب مارشال؛ کارگردان فیلم‌‌های سینمایی موزیکالی مانند «شیکاگو» (Chicago) و «نه» (Nine) نیز ساخت فیلم سینمایی موزیکال «در جنگل» را برعهده دارد.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.