چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

احمد نجفی همچنان در انتظار احمدی نژاد است

احمد نجفی

سینماپرس- گروه سینما/ تکمیل فیلم مستند «نگاه فرهنگ به سیاست» با موضوع شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد همچنان منتظر فرصتی از سوی رییس جمهور است تا با فیلمبرداری بخش مصاحبه با دکتر محمود احمدی نژاد آماده پخش شود.

احمد نجفی سازنده این مستند به خبرنگار سینماپرس گفت: 90 درصد تصویربرداری، تدوین و مونتاژ مستند شانزدهمین اجلاس سران غیرمتعهدها انجام شده است و با مصاحبه رئیس جمهور ساخت این اثر تکمیل می شود اما به دلیل مشغله کاری محمود احمدی نژاد هنوز فرصت مناسب برای فیلمبرداری این بخش ایجاد نشده است.

 

این مستند به سفارش معاونت مطبوعاتی ریاست جمهوری تولید شده و قرار است طی مصاحبه ای از رئیس جمهور دستاوردهای اجلاس سران از سوی وی توضیح داده شود.

 

این مستند در دو قسمت چهل دقیقه ای تولید شده اما نجفی معتقد است که می توان آن را در قالب سه بخش شامل اجلاس،‌ پشت صحنه و سفر يكي از روساي جمهور به اصفهان نمایش داد.

 

شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهد روزهای 9 و 10 شهریورماه 1391 در تهران برگزار شد و شخصیت‌های سیاسی همچون بان کی مون دبیرکل سازمان ملل، محمد مرسی رییس جمهوری مصر، مان موهان سینگ نخست وزیر هند و محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از جمله مهمانان این اجلاس بودند.

 

انتهای پیام/ف - ب. ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.