سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵

جشنواره ایتالیایی ایشیا از ساموئل ال. جکسون قدردانی می‌کند

ساموئل ال جکسون

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره ایشیا با اهدای جایزه افسانه‌ای این جشنواره ایتالیایی به ساموئل ال. جکسون از این بازیگر مطرح و برجسته قدردانی می‌کنند.

به گزارش سینما پرس، ساموئل ال. جکسون؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «داستان عمه پسند» (Pulp Fiction)، «جانگو رها شده» (Django Unchained) و «جنگ ستارگان: اپیزود 3» (Star Wars: Episode III) با دریافت جایزه افسانه‌ای این دوره از جشنواره فیلم و موسیقی ایشیا، مورد قدردانی مسئولان برگزارکننده این جشنواره ایتالیایی قرار می‌گیرد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، مسئولان یازدهمین دوره جشنواره فیلم ایشیا چندی پیش نیز اعلام کرده بودند که با اهدای جایزه افسانه‌ای این جشنواره ایتالیایی به آرنون میلچان، از این تهیه‌کننده هالیوودی قدردانی می‌کنند. میلچان پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم‌های موفق هالیودی مانند «باشگاه دعوا» (Fight Club)، «روزی روزگاری در آمریکا» (Once upon a Time in America) و «محرمانه ال. ای»  (L. A. Confidential)را برعهده داشته است.

 

پاسکال وایسدومینی؛ موسس این جشنواره ایتالیایی در بیانیه‌ای جکسون 64 ساله را یکی از پرکارترین و محترم‌ترین بازیگران هالیوودی خواند.

 

بنابر اظهارات مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره فیلم ایشیا، ال. جکسون جایزه خود را در تاریخ 14 جولای (23 تیر) تابستان سال جاری دریافت می‌کند.

 

جشنواره فیلم و موسیقی ایشیا که در سال جاری یازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند بین روزهای 13 تا 21 جولای (22 تا 30 تیر) تابستان سال جاری در جزیره ‌ایشیا که در سواحل ناپل واقع شده است، برگزار می‌شود.

 

ساموئل ال. جکسون در طول 40 سال فعالیت هنری خود به عنوان بازیگر در بیش از 150 پروژه سینمایی و تلویزیونی بازی کرده است. این بازیگر محبوب هالیوودی در سال 1995 میلادی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «داستان عامه پسند» نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرده شده است و در سال 1997 میلادی نیز برای بازی در فیلم سینمایی «جکی براون» (Jackie Brown) موفق به دریافت جایزه خرس نقره‌ای جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شد.

 

چهره‌های برجسته سینمایی مانند الیور استون، بن کینگزلی، ونسا ردگریو از جمله شخصیت‌هایی هستند که پیش از این جایزه افسانه‌ای جشنواره فیلم و موسیقی ایشیا را دریافت کرده‌اند.

 

مسئولان جشنواره فیلم و موسیقی ایشیا در سال گذشته جایزه افسانه‌ای این جشنواره ایتالیایی را به ویتوریو و پائولو تاویانی اهدا کردند. برادران تاویانی در زمستان سال 2012 میلادی موفق شده بودند برای ساخت فیلم سینمایی «سزار باید بمیرد» (Caesar Must Die) جایزه خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره فیلم برلین را دریافت کنند. فیلم سینمایی «سزار باید بمیرد» در سال گذشته به عنوان نماینده ایتالیا به آکادمی اسکار نیز ارسال شده بود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.