دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱

در پی اخبار و شایعات متناقض اخیر/

علی عطشانی: ساخت فیلم تبلیغی کاندیداها کار من نیست

علی عطشانی در مراسم افتتاحیه نخستین فیلم سه بعدی سینمای ایران « آقای الف»

سینماپرس-گروه سینما/ در پی اخبار و شایعات متناقض در مورد ساخت فیلم تبلیغاتی کاندیداهای دوره یازدهم ریاست جمهوری وی با تکذیب این شایعات گفت:ساخت فیلم تبلیغاتی کاندیداها در دستور کار من نیست و اولویتم سینماست.


به گزارش سینماپرس، پس در پی شدت گرفتن اخبار و شایعات متناقض در چند روز اخیر مبنی بر ساخت فیلم تبلیغاتی کاندیداهای مختلف ریاست جمهوری از سوی علی عطشانی کارگردان فیلم «آقای الف»، وی با تکذیب این اخبار گفت: اگر چه پیشنهاداتی از سوی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری برای ساخت فیلم تبلیغاتی ایشان داشته ام اما با احترام به همه این  بزرگواران اعلام می کنم که ساخت فیلم تبلیغاتی کاندیداها در دستور کار من نیست و اولویتم سینماست.

 

این کارگردان که چندی است اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران ساخته وی بر روی پرده سینماهاست و فیلم «تلفن همراه آقای رییس جمهور» را نیز در نوبت اکران دارد تصریح کرد: فعلا تمام تمرکزم بر روی اکران عمومی دو فیلم آقای الف و تلفن همراه رییس جمهور است و همچنین درگیر آماده سازی مقدمات پیش تولید  فیلم بعدیم هستم. 

 

عطشانی خاطرشنان ساخت: بخش زیادی از اخباری که این روزها به نقل از من در برخی رسانه ها منعکس می شود ساخته ذهن تعدادی از دوستان رسانه ای است و از این پس اخبار مربوط به فیلم سینمایی «آقای الف» که توسط روابط عمومی اکران فیلم و پخش بنیاد سینمایی فارابی منعکس می شود رسمی بوده و سایر فعالیتهای مربوط به اینجانب نیز از طریق مشاور رسانه ای بنده در اختیار عزیزان زحمتکش رسانه های گروهی قرار می گیرد.

 

بنا بر این گزارش، با وجود سینماها و نوبت های اکران محدود فیلم سینمایی آقای الف، آمارهای اولیه از استقبال قابل توجه مخاطبان از این فیلم حکایت دارد.

 

آقای الف اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران از روز چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه جاری در سینماهای آزادی، فرهنگ، ایوان شمس و هویزه مشهد به روی پرده رفته است و در شش روز گذشته با فروش نسبتا مناسبی (با در نظر گرفتن محدودیت سالن ها و سئانس های نمایش دهنده فیلم) مواجه شده است.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.