شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵

نیکلاس کیج به «هتل 33» می‌رود

نیکلاس کیج

سینما پرس- گروه سینما/ نیکلاس کیج برای بازی در فیلم ترسناک و ماوراء طبیعی «هتل 33» با مسئولان سازنده این پروژه قرارداد امضا کرده است.

به گزارش سینما پرس، نیکلاس کیج؛ بازیگر فیلم‎های سینمایی «ارباب جنگ» (Lord of War)، «گنج ملی» (National Treasure) و «تغییر چهره» (Face/Off) برای ایفای نقش در فیلم ترسناک و ماوراء طبیعی «هتل 33» (Hotel 33) با مسئولان سازنده این پروژه قرارداد امضا کرده است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، استودیوهای فیلمسازی «فورسایت آنلیمیتد»، «انویژن انترتینمنت» و «امت/ فورلا» که به تازگی ساخت فیلم‌های سینمایی «2 اسلحه» (2 Guns) و «بازمانده تنها» (Lone Survivor) را برعهده داشته‌اند، تهیه‎کنندگان «هتل 33» هستند.

 

کلی مادیسون ضمن نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «هتل 33»، در نخستین تجربه کارگردانی خود ساخت این فیلم ترسناک را نیز برعهده گرفته است.

 

بنابر اظهارات مسئولان سازنده «هتل 33»، فیلمبرداری این فیلم سینمایی در ماه سپتامبر (پاییز سال جاری) آغاز می‌شود.

 

فیلم سینمایی «هتل 33» درباره ناپدید شدن 32 نفر در شب افتتاحیه یک هتل بزرگ در شهر ویلیام‌اسپورت در سال 1953 میلادی است. زمانی که کارآگاه کامینسکی (نیکلاس کیج) در حال تحقیق در رابطه با این اتفاق مشکوک و غیرعادی است، چهار نوجوان به هتلی که ورود به آن ممنوع شده است وارد می‌شوند، اما 2 نفر از آن‌ها ناپدید می‌شوند که این موضوع موجب می‌شود تا کارآگاه کامینسکی در درجه اول در جهت پیدا کردن این 2 نوجوان تحقیق کند.

 

نیکلاس کیج که پیش از این در سال 1996 میلادی برای بازی در فیلم سینمایی «ترک لاس وگاس» (Leaving Las Vegas) موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است، در سال 2013 میلادی با 2 فیلم سینمایی «زمین یخ‌زده» (The Frozen Ground) و «جو» (Joe) روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌رود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.