یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳

حسین ربانی:

«شبی با سینمای ایران » تریبونی بین المللی برای فیلمسازان ایرانی است

حسین ربانی دبیر هشتمین جشنواره فیلم 100

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ سردبیر و مجری برنامه «شبی با سینمای ایران» به ارائه توضیحاتی در رابطه با این برنامه پرداخت و گفت: «شبی با سینمای ایران» تریبونی بین المللی برای فیلمسازان ایرانی است

حسین ربّانی سردبیر و مجری برنامه «شبی با سینمای ایران» در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد این برنامه اظهار داشت: برنامه «شبی با سینمای ایران» به تهیه کنندگی یوسف بچّاری شب های جمعه ساعت 23:30 از شبکه «ifilm» پخش می شود، سری اول این برنامه 12 قسمت است که تاکنون حدود هشت قسمت آن پخش شده است که در صورت صلاحدید مدیران و مسئولان شبکه دور دوم آن نیز تولید خواهد شد.

 

مدیر فرهنگسرای رسانه خاطر نشان کرد: تا کنون برنامه ای به این شکل در کشور نداشته ایم، تلاش ما براین بود که بتوانیم تریبونی بین المللی برای فیلمسازان ایرانی به وجود بیاوریم و همچنین سعی کردیم فیلم هایی که برای نمایش در این برنامه انتخاب می شود بیشتر جنبه بین المللی داشته باشد.

 

وی ادامه داد: هدف اصلی برنامه «شبی با سینمای ایران» معرفی فیلمساز و کارگردان در قالب فیلمش به مخاطبان است و در حقیقت ما در این برنامه نگاه فیلمساز را در قالب آثارش به بینندگان معرفی می کنیم. ما در بخش های مختلف این برنامه ضمن نمایش یک فیلم از کاگردان های مطرح و به نام سینمای ایران با او به گفت و گو می پردازیم.

 

ربّانی تصریح کرد: به دلیل این که «شبی با سینمای ایران» یک برنامه تولیدی و دوبله شده است همچنین برای مخاطبان عرب زبان خارج از کشور ساخته شده است به همین دلیل فرم و ساختار این برنامه فرمی رسمی است.

 

وی با بیان اینکه تمام قسمت های «شبی با سینمای ایران» در کمتر از یک هفته ضبط شده است، گفت: به دلیل کم بودن زمان در جهت تولید این برنامه اگرنواقصی در کار وجود داشته باشد از  قسمت اول تا قسمت پایانی تکرار شده است در صورتی که قرار باشد این برنامه ادامه پیدا کند مطمئن تلاش می کنیم تا با توجه به واکنش مردم در رابطه با برنامه این کمبود ها را برطرف کنیم.

 

انتهای پیام/ش.ع

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.