یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵

آلبوم «دوستت دارم» به صورت صوتی و تصویری منتشر می‌شود

گروه سون

سینما پرس- گروه هفت هنر/ آرش قنادی از برپایی کنسرت گروه «سون» در 15 و 16 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: آلبوم «دوستت دارم» در قالب دو لوح فشرده به صورت صوتی و تصویری ارائه می شود.

آرش قنادی خواننده و سرپرست گروه موسیقی «سون» در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: آلبوم «دوستت دارم» بعد از 22 ماه در 18 فروردین سال جاری موفق شد مجوز بگیرد و در حال حاضر کارهای پایانی آماده سازی آلبوم را انجام می دهیم.

 

وی افزود: این آلبوم در دو لوح فشرده صوتی و تصویری منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می شود. در بخش تصویری تعدادی کلیپ از قطعات آلبوم جدید را گنجانده ایم به همراه کلیپ هایی که از قبل گروه داشت و پخش شده است.

 

این خواننده تصریح کرد: تعداد قطعات هنوز قطعی مشخص نیست، تمامی قطعات در کشور ترکیه ضبط، میکس و مسترینگ شده که در همکاری با بهترین نوازنده های استانبول صورت گرفته است.

 

وی از اجرای کنسرت گروه «سون» 15 و 16 اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد و یادآور شد: این کنسرت اجرای همان قطعات قبلی گروه است که در دو شب در دو سئانس 18:45 و 21:45 به روی صحنه می رویم. اجرای قطعات آلبوم «دوستت دارم» را به بعد از انتشار این آلبوم موکول می کنیم چراکه قطعات باید به گوش هواداران آشنا باشد.

 

قنادی در پایان در پاسخ به اینکه پس از «زمانه» بازهم در سریال یا کارسینمایی حضور پیدا خواهند کرد یا خیر، اظهار کرد: بیشتر سعی می کنیم به کار خودمان بپردازیم و فعالیت های مان را در بخش های مختلف موسیقی اعم از انتشار آلبوم و برپایی کنسرت معطوف کنیم، تجربه حضور در سریال زمانه هم از آنجایی که به نوعی دفاع از موسیقی و فعالان این حوزه محسوب می شد، برای ما شکل گرفت وگرنه برای گروه «سون» تمرکز بر روی کار خودمان از اولویت بیشتری برخوردار است.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.