شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶

از سوي انجمن سينماي جوانان ایران/

فيلم‌های كوتاه با موضوع حماسيه سياسي – حماسه اقتصادی حمايت می‌شوند

میرزاخانی مدیر عامل انجمن سینمای جوان درنشست خبری گزارش عملکرد انجمن سینمای جوان

سینماپرس-گروه سینما/ میرزاخانی گفت: نگاه به حماسه سياسي و اقتصادي به عنوان شعار سال را در راس موضوعات فيلمنامه هاي رسيده به واحد توليد انجمن و دفاتر آن قرار داده ايم.

هاشم میرزاخانی؛ رئيس هيئت مديره و مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران درباره حمايت از توليد فيلم‌هاي كوتاه در سال جاري گفت: نگاه به حماسه سياسي و اقتصادي به عنوان شعار سال را در راس موضوعات فيلمنامه هاي رسيده به واحد توليد انجمن و دفاتر آن قرار داده ايم و تمام تلاش انجمن سينماي جوانان  اين است كه در راستاي اهداف نظام هر قدم مثبتي كه در توان دارد بردارد.از همين‌رو آمادگي حمايت از ساخت فيلم‌هايي با موضوع شعار سال به ويژه با موضوع انتخابات به عنوان حماسه ملي پيش‌رو را داريم.


دبير جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران به ايجاد بخشي با عنوان «دست آوردها» در سي امين جشنواره بين‌المللي فيلم كوتاه تهران اشاره كرد و گفت: بخش «دست آوردها» در سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم كوتاه تهران اضافه شده  كه در اين بخش مجموع دستاوردهاي علمي، سياسي، اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و فن‌آوري‌هاي نوين كشور را در قالب فيلم‌هاي كوتاه مستند و داستاني  مد نظر قرار خواهيم داد.


وي افزود: منظور از دستاوردها، مجموع فعاليت‌ها از جمله ايجاد مسكن مهر، مسايل هسته‌اي، پزشكي و دارويي، فضانوردي، ماهواره اميد، زيرساخت ها و ... است كه در بخش تعيين‌شده  به نمايش در آمده و تنديس جشنواره و سي ميليون ريال جايزه نقدي به همراه حمايت از اثر بعد را براي كارگردان آن به ارمغان مي آورد.


لازم به ذكر است ميرزاخاني در انتهاي سال 1391 از حمايت يك ميلياردوپانصدميليون ريالي انجمن  در سه ماهه اول سال از توليدات شهرستانها خبر داده بود.


گفتنی ست، انجمن سينماي جوانان ايران، سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران را همچون دوره هاي گذشته در مهرماه سال جاري برگزار خواهد کرد.


انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.