جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

شهره سلطانی با «گاهی یه تلفن به خودت بزن» به فرهنگسرای نیاوران می‌رود

شهره سلطانی در غرفه خبرگزاری سینمای ایران در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ بازیگر و کارگردان تئاتر از اجرای نمایش «گاهی یه تلفن به خودت بزن» به نویسندگی شهرام احمد زاده در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران خبر داد.

شهره سلطانی بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان اینکه نمایش «من و پسرم» به «گاهی یه تلفن به خودت بزن» تغییر نام داده است، اظهار داشت: «گاهی یه تلفن به خودت بزن» قرار بود در روز شنبه ـ 7 اردیبهشت ـ  به روی صحنه برود اما به علت اینکه جواد یحیوی بنا به دلایلی از حضور در این نمایش انصراف داد، اولین اجرای ما با چند روز تأخیر انجام می شود.

 

وی ضمن بیان اینکه علی سلیمانی جایگزین جواد یحیوی در این نمایش شد، در معرفی بازیگران دیگر نمایش «گاهی یه تلفن به خودت بزن» ادامه داد: ندا مقصودی و شهین کریمی دیگر بازیگرانی هستند که با ماهمکاری می کنند و خودم نیز ایفاگر نقشی کوچک در نمایش هستم.

 

سلطانی در مورد داستان این نمایش عنوان کرد: «گاهی یه تلفن به خودت بزن» یک درام اجتماعی است که داستان آن حول و حوش شخصیت اول نمایش که یک زن است می چرخد، این اثر نمایشی از لحاظ قصه و فضا سازی بسیار متفاوت تر ازنمایش «آخرین حکایت فرهاد» که سال گذشته به روی صحنه بردم، است.

 

وی خاطر نشان کرد: با وجود آنکه این نمایش کاری رئال است اما سعی کردم که در فضا سازی و طراحی صحنه کمی انتزاعی عمل کنم، امیدورام که «گاهی یه تلفن به خودت بزن» با همه مشکلاتی که دچار آن بود اجرایی سلامت را پشت سر بگذارد.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.