چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵

دستمزد عوامل «نیکان و بچه غول» پرداخت شده است/ مراحل فنی فیلم ادامه دارد

ویشکا آسایش در فیلم نیکان و بچه غول

سینماپرس- گروه سینما/ فیلم سینمایی «نیکان و بچه غول» از سوی بنیاد سینمایی فارابی خریداری شده و نماینده تام الاختیار این بنیاد هزینه های عقب مانده عوامل فیلم را پرداخت کرده است.

جعفر گودرزی؛ مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی در گفت و گو با سینماپرس گفت: مراحل فنی این فیلم ادامه دارد و سعید مترصد به عنوان نماینده بنیاد امور اداری فیلم را انجام می دهد.

 

وی ادامه داد: جلوه های ویژه این فیلم زمان بر است و هنوز به پایان نرسیده اما پیش بینی ما این است که اولین نمایش آن در جشنواره فیلم کودک خواهد بود.

 

چند ماه پیش علیرضا خمسه در گفت و گو با سینماپرس از عدم پرداخت دستمزد عوامل فیلم «نیکان و بچه غول» شکایت کرده بود و هیچ مقامی پاسخ گوی وی نبود.

 

فیلمبرداری «نیکان و بچه غول» به کارگردانی رحمان رضایی و تهیه کنندگی حبیب اللهیاری طی 68 جلسه و در لوکشین‌هایی چون دامنه کوه دماوند، منطقه غرب اتوبان همت، موزه‌سینما و ایستگاه مترو شهید همت انجام شد.

 

در این فیلم که به صورت رئال و انیمیشن فیلمبرداری شده بازیگرانی چون رامبد جوان، ویشکا آسایش، انوشیروان ارجمند، صالح میرزا آقایی، علی خلج، اسدالله یکتا، فرامرز روشنایی، ملیکا رضی و با حضور  علیرضا خمسه و شقایق فراهانی نقش آفرینی می‌کنند.

 

این فیلم داستان پسر بچه‌ای به نام نیکان را به تصویر می کشد که به همراه خانواده خود برای تفریح به دامنه کوه دماوند می‌روند. اما نیکان به درون گودالی می‌افتد و با دنیایی اسرار آمیز مواجه شده و در این دنیا با بچه غولی به نام خوخو آشنا می‌شود.

 

در ابتدای شروع ساخت فیلم برنامه ریزی شده بود که 30 درصد از هزینه های تولید از سوی تهیه کنندگان فیلم تامین شود که به دلیل برخی مشکلات فیلم از سوی فارابی به طور کامل خریداری شد.

 

انتهای پیام/ف/ب/ن.ف 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.