دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴

«ترانه مردی که لب نداشت»، «یک روز سرد» شد

محمد علی طالبی

سینماپرس-گروه تلویزیون/تله فیلم تلویزیون «ترانه مردی که لب نداشت» به کارگردانی محمدعلی طالبی با تغییر نام به «یک روز سرد» در حال صداگذاری برای پخش از شبکه یک سیما است. این فیلم روز معلم پخش خواهد شد.

جعفر قلی زاده تهیه کننده تله فیلم «یک روز سرد» با نام قبلی «ترانه مردی که لب نداشت» در گفتگو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس گفت :«یک روز سرد» اکنون در مرحله صداگذاری است.

 

وی ادامه داد:داستان این تله فیلم که برگرفته از واقعیت است درباره آتش سوزی است که  در مدرسه روستای بیجار سر  در شهر شفت گیلان بر اثر وزش باد شدید، بخاری کلاس دوم آتش گرفت و منجر به آتش سوزی کلاس شد. معلم این مدرسه  بچه‌ها را یکی یکی بیرون آورد اما به علت بسته شدن در، به سختی توانست خودش از کلاس بیرون بیاید و از ناحیه سر، صورت و گردن دچار سوختگی شدید شد.

 

جعفر  قلی زاده همچنین از احتمال پخش این تله فیلم در اردیبهشت ماه و به مناسبت روز معلم خبرداد.

 

بازیگران این فیلم تلویزیونی که به سفارش گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک ساخته می شود  همه محلی هستد و عبارتند از :معصومه میرحسینی، بهزاد رفیعی، مریم جمال‌پور، شیرین بابایی، مهدی پتکی و محمدعلی فرمند.

محمدعلی طالبی با ساخت آثاری همچون: «علفزار »، «باد و مه» ، «دیوار» ، «تو آزادی»، «بید و باد » و... در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی سینمایی موفقیت های فراوانی کسب کرده است.

انتهای پیام/ع.ت - ب. ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.