یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲

عطشانی عنوان کرد:

نمایش «تلفن همراه رییس جمهور» در اکران دوم نوروزی / احتمال گسترش سینماهای «آقای الف»

علی عطشانی کارگردان در غرفه خبرگزاری سینمای ایران در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس-گروه سینما/ کارگردان «تلفن همراه رییس جمهور» اعلام کرد: با توجه به اینکه قرار است فیلم بعد از «حوض نقاشی» اکران شود امیدواریم مسئولین سازمان سینمایی و تهیه کننده فیلم هر چه زودتر برای اصلاحات به نتیجه برسند.

علی عطشانی؛ کارگردان «آقای الف» در مصاحبه با خبرنگار سینماپرس در مورد وضعیت اکران فیلم گفت: انشاءالله 18 اردیبهشت فیلم در 4 سینمای آزادی، فرهنگ، ایوان شمس و هویزه مشهد اکران خواهد شد.

 

وی افزود: برنامه ریزی هایی هم برای مراسم افتتاحیه اکران صورت گرفته و قرار است یک روز قبل از شروع اکران از منتقدین و اهالی سینما و رسانه برای شرکتت در این مراسم دعوت به عمل بیاید.

 

کارگردان اولین فیلم سه بعدی ایران درباره رفع مشکل تجهیز سینماها برای اکران فیلم توضیح داد: سینما آزادی مشکل پروژکتور داشت که با حل آن مانعی برای اکران وجود ندارد. سینما فرهنگ و هویزه مشهد هم دوستان اطلاع داده اند که در حال نصب پرده ها هستند و بعد از تست نهایی برای اکران سه بعدی کاملا آماده خواهند بود.

 

وی ادامه داد: البته رایزنی هایی شده که در صورت تجهیز، سینماهای بیشتری به این 4 سینما اضافه شوند که در صورت قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

 

کارگردان «تلفن همراه رییس جمهور» درباره اصلاحات وارد شده بر این فیلم از طرف ارشاد گفت: همانطور که تهیه کننده فیلم گفت قرار شده رایزنی های با مسئولین سینمایی صورت بگیرد تا تکلیف اصلاحات وارد شده مشخص شود. اصلاحات همه محتوایی بوده اند و با 2-3 مورد آن مشکلی نداشتیم اما 2-3 مورد به حذف سکانس منجر می شود که به فیلم لطمه وارد خواهد کرد.

 

وی افزود: پیشنهاد من برای اینکه هم نظر دوستان تامین شود و هم به فیلم لطمه نخورد این است که بعضی صحنه ها دوباره صداگذاری و میکس شود که مستلزم این است که دوباره برای چاپ برود و همه این پروژه زمان بر است.

 

عطشانی در پایان اعلام کرد: با توجه به اینکه «تلفن همراه رییس جمهور» قرار است بعد از «حوض نقاشی» اکران شود امیدواریم مسئولین سازمان سینمایی و تهیه کننده فیلم هر چه زودتر برای اصلاحات به نتیجه برسند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.