شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹

بخش فیلم از جشنواره رضوی حذف شد

جشنواره فیلمنامه نویسی رضوی

سینماپرس-گروه سینما/ «هشتمین دوره جشنواره فیلمنامه نویسی رضوی» با حذف بخش فیلم را شهریور ماه 1392 در شهر تــــهران برگزار خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، موضوعات جشنواره فیلمنامه نویسی رضوی به شرح ذیل است:

 

زندگي امام رضا(ع)، كرامات امام رضا(ع)، مريدان و شاگردان امام رضا(ع)، امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و حضرت شاه‌چراغ(ع)، امام رضا(ع) و مناظرات، موقوفات امام رضا(ع)، خادمان امام رضا(ع)، عالمان مدفون در جوار امام رضا(ع)، بارگاه و آستان امام رضا(ع) در گذر زمان،  زائران حضرت، امام رضا (ع) در آثار شاعران و عارفان، و سایر موضوعات مرتبط با حضرت امام رضا(ع)

 

برپایه این گزارش، بخش های رقابتی این دوره از جشنواره فیلمنامه نویسی رضوی هم با حذف بخش فیلم که در دوره قبلی وجود داشت به این شرح است:

 

1- فیلمنامه داستانی کوتاه؛ 2- پژوهش مستند؛ 3- طرح فیلمنامه بلند داستانی؛ 4- فیلمنامه انیمیشن کوتاه

 

این گزارش می افزاید: متقاضیان شرکت در این جشنواره می بایست 5 نسخه پرینت گرفته شده از هر فیلمنامه همراه با فایل word آن بر روی لوح فشرده، به انضمام بیوگرافی و یک قطعه عکس پرسنلی خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند. با این توضیح که فیلمنامه های کوتاه حداکثر در 25 صفحه یکرو تایپ شده، پژوهش های مستند در 20 صفحه، طرح فیلمنامه های بلند داستانی (سینمایی / ویدئویی) و فیلمنامه های کوتاه انیمیشن نیز در 10 صفحه می بایست ارائه شوند. ضمن اینکه ارائه خلاصه فیلمنامه در 2 صفحه کامل تایپ شده روی فایل word برای تمامی بخش های رقابتی جشنواره الزامیست.

 

بنابر این گزارش آخرین مهلت تکمیل فرم شرکت و ارائه فیلمنامه های رضوی به دبیرخانه این جشنواره (به نشانی: تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، طبقه اول، تلفن 88528314) پایان وقت اداری سی ام تیرماه 1392 اعلام شده است.

 

گفتنی است، مراسم اهدای جوایز برگزیدگان هشتمین جشنواره فیلمنامه نویسی رضوی هم در دهه کرامت (شهریورماه) برگزار خواهد شد.

 

خاطرنشان می سازد، هفتمین دوره جشنواره فیلم و فیلمنامه نویسی رضوی در بخش های فیلم کوتاه، فیلم بلند مستند، پژوهش و فیلمنامه نویسی در شهریور ماه سال 1391 در تهران برگزار شد.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.