شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰

بهاره رهنما عنوان کرد:

«چشم هایی که مال توست» به نفع زلزله زدگان بوشهری روخوانی می شود

بهاره رهنما در نمایش «چشمهایی که مال توست» به کارگردانی نسیم ادبی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ بازیگر تئاتر از برگزاری جلسه نمایشنامه خوانی «چشم هایی که مال توست» به نفع زلزله زدگان بوشهری خبر داد.

بهاره رهنما نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس اظهار داشت: نمایش «چشم هایی که مال توست» در آبان و آذر سال گذشته در فرهنگسرای نیاوران و پس از آن در دوبی اجرا شد و جزء کارهای پر فروش و پر مخاطب سال گذشته محسوب می شود، این نمایش با دعوت دوستانی نشست های نمایشنامه خوانی انجام می دادند قرار است که به نفع زلزله زدگان بوشهری به کارگردانی نسیم ادبی و بازی من روخوانی شود.

 

وی ادامه داد: روخوانی نمایشنامه ها برای کارهای خیریه  جدا از جنبه های هنری خود برای همه دوستان هنرمند و همچنین مخاطبان ارزشی معنوی دارد و خوشحالم که در این جلسات حضور پیدا می کنم.روخوانی نمایش «چشم هایی که مال توست» روز 31 فروردین در فرهنگسرای ارسباران انجام می شود که در صورت استقبال مخاطبان امکان اجرای مجدد آن نیز وجود دارد.

 

رهنما همچنین با بیان اینکه پس از 5 سال در نمایش «خدای کشتار» حضور می یابد، در مورد زمان اجرای این نمایش خاطر نشان کرد: نمایش «خدای کشتار» به کارگردانی کوشک جلالی ساعت 20 در فرهنگسرای نیاوران به مدت یک ماه به روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.