جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

آغاز اطلاع رسانی با شبکه اجتماعی یک سریال تلویزیونی/

زوج «فلورا سام» و «مجید اوجی» سریال «باغ سرهنگ» را می‌سازد

فلورا سام

سینماپرس-گروه تلویزیون/ مجید اوجی در صفحه اجتماعی خود خبر از ساخت سریال جدیدی با نام «باغ سرهنگ» به کارگردانی فلورا سام را داده است. این زوج ماه رمضان سال گذشته سریال «راز پنهان» را برای شبکه یک سیما ساخته بودند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، فلورا سام کارگردان و نویسنده تلویزیون سریال جدیدی را با نام «باغ سرهنگ» در حال نگارش دارد.این خبر در پروفایل شخصی مجید اوجی منتشر شده است اما وی از دادن اطلاعات بیشتر به خبرنگار ما در این زمینه خودداری کرد.

 

شنیده ها حاکی از این است که این پروژه تلویزیونی هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد اما سازندگان آن از قصد دارند مراحل تولید آن را در سکوت خبری پیش ببرند.

 

باغ سرهنگ

 

گفتنی است، چند وقتی است بیشتر اهالی هنر ترجیح می دهند اخبار و اطلاعات پروژه ها و کارهایشان را در صفحات اجتماعی همچون فیس بوک به اشتراک بگذارند و رسما تمایلی به انتشار اخبار تولیدات خود ندارند حال آنکه فیس بوک شبکه ای است که از سوی دولت ایران فیلتر و دسترسی به آن غیرممکن است.

 

آخرین اثر تلویزیونی سام و مجید اوجی سریال «راز پنهان» بود که در ایام ماه مبارک رمضان سال گذشته از شبکه یک سیما بر روی آنتن رفت اما به دلیل ضعف ها و انتقادات فراوانی که به آن وارد بود مورد استقبال مخاطبان تلویزیون قرار نگرفت.

 

بر اساس این گزارش، زوج فلورا سام و مجيد اوجی تاکنون ساخت سریال هایی نظیر «تا رهایی»، «راز‌پنهان»، «ناز و نیاز» و «توطئه فامیلی» را در کارنامه کاری خود داشته اند.

 

انتهای پیام/ت/ب/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.