دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸

با برگزاری جشنواره گنجینه آسمانی صورت می‌گیرد/

روایت شهید آوینی با «آن» در برج میلاد

شهید مرتضی آوینی

سینماپرس-گروه سینما/همزمان با بیستمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی، جشنواره هنری گنجینه آسمانی با حضور هنرمندان و منتقدان سینما در برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، جشنواره گنجینه آسمانی به مناسبت بیستمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی در 20 فروردین ماه در مرکز همایش های بلندترین برج کشور برگزار می شود.

 

در این مراسم میزگردی با عنوان بررسی اندیشه های سید مرتضی آوینی با حضور نادر طالب زاده فیلمساز، بهروز افخمی کارگردان و مسعود فراستی منتقد سینما برگزار می شود.

 

پخش مستند «روایت راوی» به کارگردانی حسین معززی نیا، پخش فیلم «آن» به کارگردانی رضا جعفری که درباره  آخرین سفر شهید آوینی به فکه است و پخش بخش هایی از کلاس درس فیلمسازی شهید آوینی از دیگر بخش های ای مراسم است.

 

همچنین جشنواره گنجینه آسمانی که به مناسبت بیستمین سالگرد شهادت شهید آوینی است، اختصاص به هنرهای خوشنویسی، نگارگری، طراحی پوستر و نقاشی دارد.

 

هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره می بایست با انتخاب جملاتی از شهید آوینی در رشته های مورد علاقه خود اقدام به خلق اثر کرده و سپس آثار آنها از سوی هیات داوران بررسی می شود.

 

آثار منتخب هیات داوران در قالب نمایشگاهی در گالری هنری برج میلاد تهران به نمایش گذاشته شده و در نهایت در هر رشته هنری سه نفر به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده می شوند.

 

مراسم اختتامیه جشنواره گنجینه آسمانی 29 فروردین ماه با معرفی آثار و هنرمندان و اهدای جوایز ویژه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.