دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹

تولید «سن پترزبورگ 2» اواخر اردیبهشت ماه آغاز می شود

حمید اعتباریان

سینماپرس- گروه سینما/ پیش تولید فیلم سینمایی «سن پترزبورگ2» اواخر اردیبهشت ماه آغاز می شود تا قسمت دوم از این فیلم که نسخه اول آن مورد استقبال فراوانی قرار گرفته بود تیر ماه 92 فیلمبرداری شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، این فیلم سینمایی که بارها تهیه کننده آن خبر از تولید فیلم در ماه های مختلف سال گذشته را داده بود به گفته حمید اعتباریان اوایل سال 92 تولید می شود.

 

اعتباریان در گفت و گو با سینماپرس گفت: پیش تولید فیلم اواخر اردیبهشت ماه و پس از پایان بازنویسی فیلمنامه توسط پیمان قاسم خانی آغاز می شود و بخش زیادی از فیلمبرداری در شهر سن پترزبورگ انجام می شود.

 

وی تاکید کرد: کلیه قرار و مدارها با نویسنده گذاشته شده تا در سال جدید تولید فیلم را شروع کنیم. امیدوارم «سن پترزبورگ2» از نسخه اولیه فیلم بهتر باشد و همچون نسخه گذشته مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

 

تاکنون حضور بهروز افخمی به عنوان کارگردان، پیمان قاسم خانی؛ نویسنده و بازیگر قطعی شده است البته برخی بازیگران گذشته فیلم هم در نسخه دوم حضور خواهند داشت.

 

در «سن پترزبورگ 1» هنگام سقوط آخرین تزار در روسیه پسر او نیکیتا ایوانوویچ رومانوف از روسیه فراری داده شده و در ایران در یک خانواده معمولی بزرگ می‌شود. تزار گنج های زیادی دارد که به ایران منتقل می‌شوند تا امن بمانند. خانواده ایرانی نام نیکیتا را کریم می‌گذارند. کریم (محسن طنابنده) در کنار روس های دیگری که به تزار وفادار هستند بزرگ می‌شود اما یک خلافکار بار می آید و بارها به زندان می افتد و ...

 

محسن تنابنده، پیمان قاسم‌خانی، شیلا خداداد، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، سروش صحت، امید روحانی، بابک برزویه و امین حیایی بازیگران این فیلم بودند.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.