شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۰

چهار کارگردان از امشب برای «تلاقی» در شبکه یک به یکدیگر می پیوندند

تلافی

سینماپرس-گروه تلویزیون/ مجموعه طنز 11 فصلی «تلاقی» که توسط چهار کارگردان سینما و تلویزیون ساخته شده از 19 اسفند تا پایان سال 91 به آنتن شبکه یک می پیوندد.

به گزارش سینماپرس، مجموعه نمایشی «تلاقی» به تهیه کنندگی عباس رافعی در 11 فصل با نام های «ميراث»، «مسافران»، «رو به آسمان»، «در برابر باد»، «پاسگاه»، «در همين حوالي»، «جهيزيه»، «آخرين دمام» و «خواستگاري» پنج قسمتی و در مجموع  55 قسمت است که قرار است «فصل های پاسگاه» و «دمام» که محتوایی طنز دارند از شنبه 19 اسفند ساعت22:15  از شبکه یک پخش می شود.

 

این دو فصل که برای پخش در ایام پایانی سال آماده شده با تدوین مجدد و در 10 قسمت 48 دقیقه ای هر شب بجز پنجشنبه و جمعه ازشبکه یک پخش می شود.

 

داستان «تلاقی» درباره خانواده‌اي است كه كاروانسرایی قدیمی به آنها به ارث رسيده است و این خانواده کاروانسرا را به رستوران و مهمانسرا تبديل مي‌كنند. ماجراهایی که در این مهمانسرا اتفاق می افتد و مسائلی که برای این خانواده روی می دهد داستان این سریال را که در 55 قسمت25 دقیقه ای ساخته شده است، را می سازد.

 

اپيزود «پاسگاه» به كارگرداني حجت ذيجودي روايتگر فرمانده پاسگاه طاهرآباد است كه به خاطر ريزش چاه محوطه پاسگاه با مشكل بزرگي مواجه مي شود. او ماندن در پاسگاه را براي پرسنل خطرناك مي داند و تلاش مي كند تا راه حلي پيدا كند. در اين اپيزود ساعد هدايتي، فرهاد بشارتي، فاطمه هاشمي، محسن سليماني، حسين چنگي، غلامرضا اصانلو، محمود شاملو، عرفان زمردي، مهري آل آقا، احمد سرافراز و علي قاسمي حضور داشتند.

 

اپيزود «آخرين دمام» به كارگرداني رضا سبحاني ساخته شده و در آن مرتضي شاه كرم، مجيد زارع، مرجان بني سعيد، شروين مولائي و حسين چنگي حضور دارند. اين اپيزود داستان بابا عبدو، مرد كهنسال از عرب هاي خوزستان را روايت مي كند كه به اتفاق دخترش جميله و نوه اش جاسم، به قصد زيارت و اداي نذر راهي مشهد مقدس مي شوند. بابا عبدو بخاطر كهولت سن و بيماريش توانايي كار كردن ندارد و شغل دمام سازيش را كنار گذاشته، اما آخرين دمامش را به نيت نذر و نواختن در شب تولد امام رضا(ع) با خود در اين سفر همراه كرده است. دمام بابا عبدو گم مي شود و جاسم و جميله سعي دارند تا قبل از رسيدن به مشهد براي ساخت دمام جديد به او كمك كنند.

 

بازیگران تلاقی که توسط چهار کارگردان سینما و تلویزیون ساخته شده عبارتند از: مهدی فقیه، فاطمه طاهری، صادق هدایتی، فرهاد بشارتی، ساناز سمواتی، جمال خالیلی، پریسا گلدوست، ساناز زرین مهر، بیسا مولوی، جواد میرازایی، فاطمه هاشمی، ابراهیم ابراهیمی، روح الله سلطانی.

 

عوامل پشت دوربین این سریال اجتماعی  از این قرارند: تهیه کننده: عباس رافعی، مجری طرح و مدیر تولید: مسعود دلیری، کارگردان: محمد حجت ذیجودی، رضا سبحانی ، جواد رجب زاده ، فرید کلهر، صدابردار:عبدالرضاحیدری ، تصویر بردار: حسین کریمی ، تدوین : مجید شطی، موسیقی : مهدی گرناوی، افشین عزیزی.

 

«تلاقی» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که در 52 قسمت 20 دقیقه ای برای پخش در این شبکه تولید شده است. 

 

انتهای پیام/ع.ت - ب.ب 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.