سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۲

مدیرعامل مرکز گسترش عنوان کرد:

زرین دست 25 درصد بیشتر از قرارداد خواست برکنارش کردیم/نمی‌خواهیم بدعت گذار جریان دستمزد بالا باشیم

نشست شفیع آقا محمدیان مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

سینماپرس گروه سینما/ آقامحمدیان در مورد دلایل برکناری علیرضا زرین دست از پروژه «لاله» گفت: ما نمی خواهیم بدعت گذار جریان دستمزدهای بالا و غیر معقول در سینما باشیم آقای زرین دست درخواست اضافه کردن 25 درصد بر قراردادش را داشته است و این میزان رقم کمی نیست.

شفیع آقامحمدیان؛ مدیرعامل مرکز گسترش و سینمای مستند و تجربی در مورد دلایل برکناری علیرضا زرین دست به عنوان مدیر فیلمبرداری پروژه لاله در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: علیرضا زرین دست از پنج ماه گذشته با ما قرار داد بست و در ازای دریافت حقوق ماهانه نیز در کنار گروه فعالیت می کرد اما ناگهان و به دلایلی که برای ما هم معلوم نیست درخواست افزایش دستمزد داشت.

 

وی در مورد اینکه شاید دلیل درخواست وی تورم بالا بوده است توضیح داد: آقای زرین دست چهار ماهی است که همکاری می کنند و قرار داد ایشان بعد از تورم ها بوده است.

 

مدیر مرکز گسترش و سینمای مستند و تجربی که به عنوان تهیه کننده پروژه «لاله» است در مورد دلایل مخالفت مرکز گسترش با درخواست زرین دست اضافه کرد: ما نمی خواهیم بدعت گذار جریان دستمزدهای بالا و غیر معقول در سینما باشیم آقای زرین دست درخواست اضافه کردن 25 درصد بر قراردادش را داشته است و این میزان رقم کمی نیست.

 

آقامحمدیان در مورد تفات رقم حقوق زرین دست و منصوری گفت: نمی توانم رقم دقیق را بگویم چون در راستای سیاست های ما نیست اما آنچه قرار داد سینمایی پروژه «لاله» با عوامل است رقم های درست و منصفانه ایست. ما دلیل رفتار غیرحرفه ای آقای زرین دست را نمی دانیم و قطعاً به لحاظ حقوقی پیگیر نیز خواهیم بود زیرا به پروژه خسارت زده و باید جبران آن شود.

 

 

انتهای پیام/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.