چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۸

همراه با هنرمندان تئاتر در سال 92/ 5

بهاره رهنما: سال آینده در نمایش «تو خفه می شی یا من؟» حضور دارم

بهاره رهنما بازیگر در نشست خبری فیلم ورود آقایان ممنوع

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ بهاره رهنما از حضور خود در نمایش «تو خفه می شی یا من؟» دربهار یا تابستان سال 92 به کارگردانی الهام پاوه نژاد خبر داد.

بهاره رهنما بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد فعالیت های خود در حوزه تئاتر برای  سال 92، اظهار داشت: «تو خفه می شی یا من؟» عنوان نمایشی به کاگردانی الهام پاوه نژاد است که در بهار یا تابستان سال آینده با بازی من و نسیم ادبی در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

 

وی ادامه داد: این نمایش اقتباسی از داستانی به همین نام از اولین کتاب من با نام «چهار چهارشنبه و یک کلاه گیس» است.

 

رهنما با بیان اینکه تصمیم دارد نمایشی دیگر را در تابستان سال آینده به کارگردانی خود به روی صحنه ببرد، تصریح کرد: کار بعدی گروه «این تابستان» یک نمایش خارجی است که  در حال حاضر مشغول ترجمه و نگارش آن هستیم که امیدوارم  بتوانم آن را برای اجرا در سال آینده آماده کنم، به علت آنکه ممکن است این نمایشنامه تلفیقی از دو نمایشنامه یکی از نویسندگان زن امریکایی باشد فعلا اسمی برای آن انتخاب نکرده ام.

 

این بازیگر در مورد فعالیت های دیگر خود، گفت: اواخر فروردین سال آینده نمایش «چشم هایی که مال توست»، که پیش از این در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته بود را به مدت یک هفته در سالن «حافظ» شیراز اجرا خواهیم کرد.

 

وی افزود: همچنین از 5 اردیبهشت تا 5 خرداد ماه نمایش «خدای کشتار» را به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی در فرهنگسرای نیاوران اجرا می کنیم.

 

رهنما در پایان در مورد فعالیت های خود در زمینه داستان نویسی و انتشار کتاب هایش، خاطر نشان کرد: در زمینه فعالیت های ادبی خود باید بگویم که در حال حاضر مشغول نگارش رمانی با نام «سارا سرخ بود» هستم که نگارش دو فصل آن به پایان رسیده است و سه فصل دیگر آن باقی مانده است که امیدوارم سال آینده بتوانم آن را به پایان برسانم، همچنین حدود دو سال است که در انتظار مجوز ارشاد برای چاپ مجموعه داستانم با نام « بلاتکلیف» هستم، تمام نمایشنامه های من که گروه «این تابستان » اجرا کرده است بر اساس این مجموعه داستان بوده است.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف - ب.ب

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.