سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۰

بازیگر نقش امید در سریال«مثل من مثل تو»:

سعی می کنم در زمان تصویربرداری کمتر شوخی کنم و جدی باشم

مثل من مثل تو

سینماپرس-گروه تلویزیون: پدرام اسدزاده بازیگر نقش امید حق شناس در سریال نوروزی «مثل من مثل تو» گفت: مدتی که با گروه برای تولید و ضبط سریال همکاری کردم تلاشم بر این بوده تا دیالوگ هایم را حفظ کنم و آنها را آرام بگويم و در حین تصویربرداری نیز كمتر شوخي كنم.

پدرام اسدزاده بازیگر نقش امید حق شناس در سریال نوروزی «مثل من مثل تو» که نقش اصلی این سریال را ایفا می کند در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس در خصوص این تجربه توضیح داد: در این سری 30 قسمتی از مجموعه «مثل من مثل تو» که برای ایام نوروز در نظر گرفته شده من ایفاگر نقش اصلی پسر خانواده یعنی امید حق شناس هستم.

 

وی ادامه داد: در سری قبلی این مجموعه تلویزیونی که در ماه مبارک رمضان سال جاری پخش می شد نیز نقش ایفا کردم اما به دلیل اینکه در سری قبلی تجربه کاری نداشتم نقش اصلی و جزو اعضای خانواده نبودم اما در این سری با توجه به تمرین هایی که داشتم و زحماتی که قچاق تهیه کننده سریال برای رفع اشکالات کاریم کشید، با موافقت کارگردان ایفای نقش اصلی را به من واگذار کردند.

 

پدرام که 13 سال دارد و دانش آموز دوره راهنمایی است در خصوص فعالیت های تحصیلی اش همزمان با فیلم برداری سریال «مثل من مثل تو» گفت: در روزهاي فيلمبرداري به مدرسه نمي‌روم و تحت نظارت مستقيم تهيه‌كننده و معلم خصوصی ای که دارم به تكاليفم رسيدگي می کنم و سعی می کنم خودم را با بقیه دانش آموزان هماهنگ کنم و عقب نیفتم.

 

وی در خصوص نحوه ورودش به عرصه بازیگری توضیح داد: صدابردار این سریال همسایه ماست وقتی که مادر ایشان از استعداد من برای بازیگری مطلع شد از طریق پسرش من را به تهیه کننده معرفی کرد و بعد از تست دادن و تمرین های فراوان توانستم به این عرصه ورود پیدا کنم ضمن اینکه تهیه کننده «مثل من مثل تو» نیز در نظر داشت از افراد ناآشنا برای نقش هایش استفاده کند.

 

اسدزاده در خصوص نقشش در این سریال اظهار داشت: داستان اين مجموعه درباره خانواده‌اي است كه دو پسر به نام‌هاي احسان و اميد و دختري به نام مرجان دارد. اميد پسربچه‌اي 11 ساله است كه قهرمان داستان محسوب مي‌شود. در جريان اين قصه براي اميد مشكلاتي به وجود مي‌آيد كه ساير اعضاي خانواده در حل مشكلاتش به او كمك خواهند ‌كرد، امید یک پسر کنجکاو است که گاهی اوقات شیطنت می کند در عین حال با برادرش احسان، رابطه خوب و صميمانه‌اي دارد.

 

بازیگر نقش امید در پایان بیان کرد: در اين مدت که با گروه برای تولید این سریال همکار بودم تلاش کردم تا دیالوگ هایم را حفظ کنم و آنها را آرام بگويم و در حین تصویربرداری نیز كمتر شوخي كنم.

 

پخش سریال «مثل من مثل تو» به تهیه كنندگی داوود قچاق و كارگردانی محمود معظمی آغاز شده و تا سیزدهم فروردین 92 ادامه خواهد داشت. این سریال هر روز ساعت 18 و 45 دقیقه از شبكه دو به نمایش درمی‌آید. رضا فیاضی و لاله صبوری نقش پدر و مادر یك خانواده را در این سریال بازی می‌كنند.

 

این مجموعه به سفارش گروه كودك و خردسال شبكه دو برای پخش در ایام نوروز 92 ساخته شده است. از بازیگران اصلی این سریال می‌توان به رضا فیاضی، لاله صبوری، مهران صادقی، پدرام اسدزاده، نازنین پیركاری، علی مقصودی و علی سلیمانی نام برد.

 

انتهای پیام/ت/ب/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.