دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۸

محمد معتمدی برنده جایزه موزیسین برتر سال ٢٠١٣ راديو فرانسه شد

محمد معتمدی

سینما پرس-گروه هفت هنر/ جایزه موسیقی سال «رادیو فرانسه» امسال به محمد معتمدی از ایران اهدا مي شود.

به گزارش سینما پرس، به نقل از امیرعلی بشارتی مدیر برنامه های محمد معتمدی ضمن تبريك به جامعه موسیقی ایران به خاطر دریافت این جایزه بین المللی گفت: این جایزه از سوی یک هیئت انتخابیه، متشکل از اساتید موسیقی و اتنوموزیکولوژی  فرانسه، از سال 2006 تاکنون به موزیسن ها یا خواننده هایی  در جهان که با قابلیت های ویژه و منحصر به فرد، در زمینه موسیقی ملل (ورد موزیک) فعالیت می کنند، اهدا می شود كه  برای اولین بار اين جايزه به موسیقی کشورایران و محمد معتمدی اهدا خواهد شد.

 

وي ادامه داد:این خبر چند روز پیش از سوی یکی از مسئولین ذیربط در رادیو فرانسه برای موسسه فرهنگی «هنر پارسه» به عنوان مدیر برنامه های معتمدی در ایران ارسال شد و در آن ضمن تقدیر ازهنر و صدای ویژه محمد معتمدی، از تلاش ایشان برای نشر فرهنگ و موسیقی کشورش و همچنین کنسرت های مشترک با گروه ها و خواننده های نقاط مختلف جهان قدردانی و ایشان را شایسته دریافت این جایزه دانستند.
 

بشارتي بيان داشت: همچنین اين كميته از برخی اقدامات ایشان در فستیوال های مختلف جهان از جمله قرار دادن  آواز ایرانی در کنار آواز فلامنکو، به عنوان رخدادی تازه و ارزشمند در موسیقی ملل یاد کردند.

 

مدير برنامه‌هاي معتمدي در خاتمه خاطر نشان كرد: اخبار بعدی در مورد چگونگی و زمان و مکان اهدای این جایزه به زودی اعلام مي شود.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.