شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹

بهرام ابراهیمی عنوان کرد:

«رؤیاهای رام نشده» پنجمین حضور من در عرصه تئاتر در سال جاری است

بهرام ابراهیمی در تمربن تئاتر «شب روی سنگفرش خیس» به کارگردانی هادی مرزبان

ابراهیمی سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ بهرام ابراهیمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از حضور خود در نمایش «رؤیاهای رام نشده» به کارگردانی ایوب آقاخانی خبرداد.

بهرام ابراهیمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس، با بیان اینکه نمایش «رؤیاهای رام نشده» پنجمین حضورش در عرصه تئاتر در سال 91 است، در مورد این نمایش بیان کرد: نمایش «رؤیاهای رام نشده» به کارگردانی ایوب آقاخانی از روز 15 بهمن ماه در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می رود، در این نمایش بازیگرانی چون مجید مظفری، حبیب دهقان نسب، حمید رضا نعیمی، شکر خدا گودرزی، رامین ناصر نصیر، سینا رازانی، فریدون محرابی و... نیز حضور دارند.

 

وی در مورد داستان این نمایش بیان کرد: داستان «رؤیاهای رام نشده» در یک قهوه خانه به نام «جنت» می گذرد، که آدم های حاضر درقهوه خانه هرکدام به بیان داستان و سرگذشت زندگی خود می پردازند، من نیزدر نقش یکی از آدم های حاضر در این قهوه خانه به ایفای نقش می پردازم.

 

ابراهیمی تصریح کرد: بازیگر نقش مقابل من در این نمایش، مجید مظفری است که پس از سال ها دوباره به صحنه تئاتر بازگشتند و من بسیار خوشحالم که در این کار با وی همراه شده ام، من و مجید مظفری در نقش دو جاهل قدیمی و از مد افتاده در این نمایش حضور داریم.

 

این بازیگر ادامه داد: در مجموع 13 پرسوناژ در این قصه حضور داند که همه آنها دور 5 میز حاضر در قهوه خانه، به اجرای نمایش می پردازند.

 

وی در مورد روند تمرینات خود در طول برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فجر، عنوان کرد: گروه برای اجرای این نمایش نزدیک به دو ماه تمرین داشت که البته در طول برگزاری جشنواره فجر به علت اینکه تماشاخانه سنگلج نیز در گیر اجراهای جشنواره بود ما تمرینات خود را در سالن قیام ادامه دادیم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.