پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۷

در آخرین روز از جشنواره بین المللی تئاتر فجر چه می گذرد/

11 نمایش در بخش صحنه ای جشنواره، اجرا می شود

نمایی از تئاتر «مترسگ» به کارگردانی حسن معجونی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ در دهمین و آخرین روز از اجراهای بخش صحنه ای جشنواره بین المللی تئاتر فجر، 11 نمایش در سالن های نمایشی به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار تئاتر سینما پرس، نمایش «پلکان» به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان، امروز ساعت 19 و با مدت زمان 120 دقیقه به عنوان آخرین اجرای تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود، همچنین در تالار چهار سو نیز نمایش «ارخش» به نویسندگی و کارگردانی مسعود دلخواه، ساعت 18 و 20:30 با مدت زمان 80 دقیقه اجرا می‌شود.

 

تالارهای قشقایی و سایه نیز به ترتیب میزبان نمایش های «شب بخیر کوچولو» به نویسندگی حسن عابدی و کارگرانی فرشاد منظوفی‌نیا،  با مدت زمان 70 دقیقه و در ساعات 17 و 19:30 و«من 15 سال گریه نکردم» به نویسندگی و کارگردانی سیدعلی موسویان در ساعت های  16:30 و 18:30و در  مدت زمان 80 دقیقه خواهد بود.

 

نمایش «روی پای سالمم تکیه کن» به نویسندگی و کارگردانی یعقوب صدیق‌جمالی در ساعات 16 و 18 در کارگاه نمایش وبا مدت زمان 45 دقیقه در کارگاه نمایش به روی صحنه می رود.

 

در خانه نمایش اداره تئاتر و تالار استاد سمندریان نیزنمایش های «یاداشتی برای سهراب» نوشته و کار اصغر خلیلی در ساعت های 16:30 و 18:30 و با مدت زمان 55 دقیقه  و«دعوت به یک مراسم سؤال» به نویسندگی و کارگردانی «رسول نقوی» و با مدت زمان 75 دقیقه ساعت 17 و 20 به روی صحنه می‌رود.

 

همچنین تالار استاد انتظامی نیز در ساعت های 17 و 19:30 میزبان نمایش «من خدا را دوست دارم» به نویسندگی حسین ابراهیمی و کارگردانی عبدالمحمد سالاری با مدت زمان 45  خواهدبود.

 

در تماشاخانه مهر حوزه هنری نیز نمایش «سیاوش در آتش» نوشته مهدی میرباقری و کارگردانی حسن سرچاهی ‌با مدت زمان 100  دقیقه و در  ساعت 16 اجرا می شود.

 

آخرین اجرای «اپرای عروسکی حافظ»  به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور، در جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز،در  ساعت 19 با مدت زمان 115 دقیقه در تالار فردوسی به روی صحنه می رود.

 

نمایش «هفت خوان» نوشته  و کار پیام عزیزی نیز در‌ ساعت های  17  و 20 در تالار حافظ و با مدت زمان 60 دقیقه روی صحنه می‌رود.

 

گفتنی است مراسم اختتامیه این جشنواره فردا، پنج شنبه 12 بهمن ماه ،ساعت 10 صبح در تالار وحدت برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ش.ع

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.