سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۷

مراسم یادبود "علی اصغر شهری" از سوی انجمن سینمای جوان برگزار شد

شهری.jpg

مراسم یادبود مرحوم علی اصغر شهری پیشکسوت سینمای جوان و سینما، موسیقی، تئاتر، شعر و خوشنویسی سیستان و بلوچستان عصر دیروز در سالن همایش های مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این مراسم ناصر باکیده؛ مدیرعامل و مدیران، مدیرعامل اسبق انجمن سینمای جوانان ایران، علیرضا کریمی صارمی؛ مدیر آژانس عکس ایران، هنرمندان، فیلمسازان و شاگردان مرحوم شهری، مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، انسیه شاه حسینی، محمدرضا هدایتی و حسن جوهرچی از هنرمندان کشور و خانواده مرحوم "علی اصغر شهری" برگزار شد.

در مراسم یادبود مرحوم شهری، ناصر باکیده ضمن ابراز تأسف از دست رفتن یکی از ارکان انجمن سینمای جوانان ایران و ذکر خاطره ای از مرحوم شهری، گفت: مرحوم شهری از عرصه های مختلف هنری بهره داشت اما سینما را به عنوان بال برای پرواز انتخاب کرد.

وی ادامه داد: شهری معلمی را در عرصه هنر برگزید و ناگفته هایش را در هنرهای دیگر در سینما به تصویر کشید.

در این مراسم لوح یادبود از سوی ناصر باکیده؛ مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران به خانواده اصغر شهری اهدا شد.

پخش فیلمی از زندگی هنری مرحوم علی اصغر شهری، پخش قطعاتی از آثار وی در زمینه موسیقی، ذکر یاد و خاطره وی از سوی دوستان و همکاران این مرحوم از جمله برنامه های این مراسم یادبود بود.

انتهای پیام/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.