یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۸

پخش "چهارگاه" به محرم سال آینده موکول شد

تله فیلم شیدا

پخش فیلم تلویزیونی " چهارگاه" ساخته مجید تربتی فرد، به محرم سال آینده موکول شد.

تربتی فرد با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران گفت: با توجه به موضوع فیلم و روایت قصه در 4 اپیزود در هم تنیده طبیعتاً مراحل تصویربرداری و بویژه تدوین با دقت و وسواس بیشتری انجام شد و همچنین کنداکتور فشرده تلویزیون در ایام محرم نهایتاً این فیلم به پخش در این ایام نرسید و با توجه به سوزه خاص آن که ویژه عزادای امام حسین (ع) است پخش آن به محرم آینده موکول شد.

در اپیزود اول "چهارگاه "که مربوط به سکانس‌های جنگی است بازیگرانی چون امیر حسین مدرس، حسین رجایی دوست، فرامرز واحد، رائد تمیمی، محسن غلامی، مسعود زارع و حسین سلیمانی مقابل دوربین رفتند.

در این فیلم امیر حسین مدرس بازیگر ثابت است و دیگر بازیگران درسه اپیزود بعدی حضور یافتند رحیم نوروزی، کیوان محمود نژاد، محمد پورستار و اسماعیل خلج بازیگرانی بودند که در سه اپیزود دیگر به ایفای نقش پرداختند.
داستان فیلم نیز سرگذشت چهار رزمنده را روایت می‌کند که به شهادت می‌رسند، از شهادت آنها سالها می‌گذرد و داستان در خانواده شهدا پیگیری می‌شود.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده: حسین رجایی دوست، مدیر تولید:حسین باقریان، مدیر تصویر برداری: مجید گل سفیدی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: نازنین کشاورز، صدابردار: هادی افشار، طراح گریم: شهرام خلج. تهیه کننده: مهدی تربتی فرد.

انتهای پیام/س

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.