دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

از شنبه ۸ بهمن‌ماه؛

«شهباز» به تلویزیون می‌آید

سریال «شهباز»

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «شهباز» در ژانر پلیسی ـ معمایی از شنبه ۸ بهمن‌ پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «شهباز» از شنبه ۸ بهمن ماه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود. این سریال که در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است از ابتدای هفته آتی هر شب ساعت ۲۳ نیز روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

«شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی، تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور، نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

«شهباز» روایت زندگی دختری به نام نجوا دانشجوی نخبه در حوزه برنامه نویسی رایانه است. او به دلیل کنجکاوی و دانش فوق العاده خود ارتباطات گسترده ای در فضای وب پیدا کرده و معتقد است مرگ دوست صمیمی‌اش که به تازگی در یک سانحه از دنیا رفته، تصادف نبوده و ارتباط مستقیمی با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی، به نام ارغوان دارد. نجوا به دنبال پیدا کردن مدارکی علیه شبکه ارغوان در فضای دارک وب شروع به برقراری ارتباط می‌کند. از سوی دیگر گروهی از نیروهای امنیت سایبری با رهبری مامور زبده‌ای به نام حسام در ماموریتی به اسم شهباز، سال‌هاست به دنبال کشف هویت گرداننده اصلی شبکه ارغوان هستند.

در مجموعه تلویزیونی «شهباز» هنرمندانی نظیر: آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظر، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیامک اشعریون، ابتسام بغلانی، فیلیپ ساپرکین، یوفی تیان و... نقش آفرینی می‌کنند.

بنابر این گزارش، تصویربرداری سریال «شهباز» از بهمن سال گذشته شروع و اوایل آذرماه به اتمام رسید. این سریال به دلیل محتوای سابیری از جلوه‌های ویژه رایانه ای زیادی برخوردار است. همچنین حبیب خزائی فر ساخت موسیقی متن این سریال را برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.