یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

در شرایط بلاتکلیفی سینماهای کشور؛

مرتضی شایسته: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا فیلم‌های جدیدی در سینماها اکران شود!

مرتضی شایسته در حاشیه روز چهارم سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

سینماپرس: دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: جلسه شورای صنفی نمایش دوشنبه ۱ شهریورماه برگزار خواهد شد و درباره اکران فیلم‌های جدید نیز تصمیم‌گیری و به اطلاع خواهد رسید.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته در گفت‌وگو با میزان پیرامون برگزاری جلسه شورای صنفی نمایش گفت: جلسه شورای صنفی نمایش دوشنبه ۱ شهریورماه برگزار خواهد شد و درباره اکران فیلم‌های جدید نیز تصمیم‌گیری و به اطلاع خواهد رسید.

چندی پیش خبری مبنی بر بستری شدن مرتضی شایسته در بیمارستان به علت بالا رفتن فشار خون منتشر شد. شایسته پیرامون این موضوع بیان کرد: با بالارفتن فشار خون بر اثر فشار کاری و عصبی به بیمارستان رفتم و خوشبختانه الان حالم خوب است و مشغول فعالیت‌ام.

شایسته با اشاره به اکران فیلم‌های جدید خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا فیلم‌های جدیدی در سینماها اکران شود تا به امید خدا سینماها رونق بگیرند.

فیلم‌های «دینامیت»، «مدیترانه»، «سیاه باز»، «هفته‌ای یک بار آدم باش»، «تک خال»، «خون شد»، «قصه عشق پدرم» و «خورشید» پیش از ایام تعطیلی در سینماهای کشور در حال اکران بودند و انتظار می‌رود در جلسه شورای صنفی نمایش که به روز دوشنبه ۱ شهریورماه موکول شده، تکلیف فیلم‌های جدید در صف اکران نیز مشخص شود.

لازم به ذکر است سینماها از امروز ۳۱ مرداماه بازگشایی شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.