یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

در شرایط بلاتکلیفی سینما و تئاتر؛

«اتاق اصناف ایران» سالن‌های سینما و تئاتر را از فردا تعطیل اعلام کرد

سالن سینما

سینماپرس: سخنگوی انجمن سینماداران گفت: هنوز اطلاعیه رسمی پیرامون تعطیلی سالن‌های سینما به ما ابلاغ نشده و طی جلسه‌ای که فردا داریم مشخص خواهد شد که سینماها به فعالیت خود ادامه می‌دهند یا خیر.

به گزارش سینماپرس، اتاق اصناف ایران امروز در ابلاغیه‌ای اعلام کرد که به استناد ابلاغیه شماره ۶۶۴۳۰ و ۶۶۴۴۸ مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۷ از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی و همچنین آخرین هماهنگی‌های به عمل آمده طی عصر روز جاری با ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر نحوه فعالیت اصناف باتوجه به اتمام طرح محدودیت فعالیت ۶ روزه از تاریخ (۱۴۰۰/۵/۲۵) تا (۱۴۰۰/۵/۳۰) اطلاعیه‌ای به شرح ذیل منتشر کرد.

اتاق اصناف ایران ضمن قدردانی از تدبیر و همکاری مدیران تشکل‌های صنفی و تمامی اصناف در سراسر کشور در اجرای اعمال محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی واحدهای صنفی طی شش روز مورد نظر، بر لزوم هوشیاری بیشتر اصناف در رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرده و به اطلاع میرساند از فردا یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ تمامی مشاغل به استثنا ۷ گروه ذیل مجاز به فعالیت میباشند لذا شایسته است تمامی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی اهتمام جدی تری نسبت به نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و بازرسی از واحدهای صنفی داشته باشند.

طب انتشار لیست، ۷ گروه از مشاغل پرخطر تا اطلاع ثانوی مجاز به فعالیت نیستند که در این لیست سالن‌های سینما و تئاتر نیز درج شده است که بنا بر این اطلاعیه از فردا فعالیت سالن‌هاس سینما و تئاتر غیر قانونی است. حال باید دید این بار هم همچون گذشته باز هم با وجود منع فعالیت سالن‌های سینما و تئاتر به فعالیت خود ادامه می‌دهند یا از فردا شاهد تعطیلی سالن‌های سینما و تئاتر خواهیم بود؟.

محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در گفت‌وگو با میزان پیرامون این اطلاعیه بیان کرد: هنوز ابلاغیه رسمی به ما منتقل نشده و طی جلسه‌ای که فردا داریم مشخص خواهد شد که سینماها به فعالیت خود ادامه می‌دهند یا خیر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.