دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

برای ششمین دوره؛

رونمایی پوستر دوسالانه ملی خوشنویسی ایران

دوسالانه ملی خوشنویسی ایران

سینماپرس: پوستر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران صبح روز دوشنبه ۳۱ خرداد رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، پوستر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران را که صداقت جباری از هنرمندان خوشنویس و طراحان گرافیک طراحی کرده است با حضور هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دبیر دوسالانه، علی اشرف صندوق آبادی نایب رئیس انجمن خوشنویسان ایران، سجاد یارزاده رئیس مؤسسه فرهنگی و هنری صبا، احمد پیله چی عضو شورای سیاستگذاری دوسالانه و میرحیدر موسوی رئیس انجمن خوشنویسان قزوین و عضو شورای سیاست گذاری دوسالانه در تالار آئینه خانه فرهنگستان هنر رونمایی شد.

در آغاز نشست هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی گفت: دوسالانه خوشنویسی همیشه از منظم ترین رویدادهای هنری بوده است و امیدواریم دوسالانه ششم خوشنویسی به نقطه عطفی در دوسالانه‌ها بدل شود و با توانایی که در انجمن خوشنویسان و همچنین همکاری فرهنگستان این مهم به انجام خواهد رسید.

محمد حسین اسماعیلی دبیر این دوسالانه نیز گفت: ۲ ویژگی مهم این رویداد یکی توجه شورای سیاستگذاری و داوران به استعدادیابی جوانان زیر بیست و پنج سال و بانوان خوشنویس است که بخش ویژه‌ای را برای این گروه از خوشنویسان طراحی کرده‌ایم. همچنین همکاری فرهنگستان هنر که موجب غنای پژوهش در این دوره از دوسالانه خواهد بود و با برگزاری نشست‌های تخصصی درباره عمادالکتاب به انجام خواهد رسید.

ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران مهر و آبان ۱۴۰۰ در شهر قزوین پایتخت خوشنویسی ایران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.