سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

به کارگردانی «سعید آقاخانی»؛

«نون.خ» به پایان فیلمبرداری رسید

پشت صحنه سریال «نون خ ۳»

سینماپرس: فیلمبرداری فصل سوم سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی امروز سه شنبه ۱۲ اسفند به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری فصل سوم سریال «نون. خ» از اواسط مهرماه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در تهران آغاز شد و بعد از بیش از ۱۴۰ روز، صبح امروز سه شنبه ۱۲ اسفند به پایان رسید.

مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون. خ» در متنی با تشکر از همکاران و عوامل سازنده سریال نوشت:

«پروردگار مهربان را شکرگذارم که در انتهای سال سرد و سختی که بر همه ما گذشت؛ پروژه «ن. خ» را با سلامت همه عوامل اش به پایان بردیم.

گروهی صد نفره که هر روز در هوای نزدیک به منهای صفر و در شرایط  بسیار سخت و با وجود هیولایی به نام کرونا با امید و عشق به کارشان ادامه دادند و تمام آرزو و انگیزه پنج ماه تلاششان، آوردن لبخندی به لب مردم نجیب ایران در سال نو بود.

از همکاران و هنرمندان و مردم عزیز کرمانشاه و کردستان که مهمان ما بودند و صبوری همیشگی کردهای نجیبمان را باز هم برایمان یاداوری کردند بسیار متشکرم.  

 از اهالی رسانه و مطبوعات نیز که در مدت ساخت این مجموعه به آن توجه و عنایت داشتند سپاسگذارم و امیدوارم همه مردم ایران سریال «نون. خ» را به عنوان هدیه ناقابل در شبهای عید هزار و چهارصد از ما قبول کنند.»

سعید آقاخانی، اکبر عبدی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال هستند.

فصل سوم سریال «نون. خ» در ۱۶ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما ساخته می‌شود.

عوامل این سریال عبارتند از کارگردان: سعید آقاخانی، تهیه‌کننده: مهدی فرجی، نویسنده: امیر وفایی، مدیر تولید: منصور غضنفری، دستیار یک کارگردان: محمد غفاری، مجری طرح: علی کریمی، مدیر برنامه‌ریزی: ساناز بصیر، مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری، طراح گریم: بابک اسکندری، صدابردار: امیر عاشق حسینی، تدوینگر: امیرشیبان خاقانی، آهنگساز: صادق آزمند، منشی صحنه: سارا عبداللهی، طراح صحنه: حسین عالی‌نژاد، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، عکاس: میثم محمدی، جلوه‌های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: رسول کهنسال، مدیران تدارکات: محمد محمدنیا و مسعود یوسفی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.