چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

دبیر جشنواره سی‌ونهم:

امسال به لحاظ کیفی یکی از بهترین دوره‌های جشنواره فیلم فجر است

محمدمهدی طباطبایی نژاد

سینماپرس: سید مهدی طباطبایی نژاد گفت: امسال به لحاظ کیفی یکی از بهترین دوره‌های جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش سینماپرس، سید مهدی طباطبایی نژاد در برنامه «شب های هنر» شبکه چهار سیما حاضر شد و درباره این رویداد فرهنگی و تصمیم گیری برای برگزاری آن توضیحاتی داد.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به تصمیم ابتدایی برای به تعویق انداختن برگزاری جشنواره فیلم فجر به دلیل شیوع کرونا، گفت: شورای سیاست‌گذاری جشنواره در ابتدا تصمیم داشت برگزاری این رویداد هنری را به دلیل شرایط کرونایی کشور به بهار سال آینده موکول کند؛ اما در نهایت و با توجه به بهبود نسبی اوضاع، سه سطح پیشنهادی برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شد؛ سطح اول نمایش فیلم ها برای داوران، سطح دوم نمایش آثار برای داوران و اهالی رسانه و سطح سوم نمایش آثار برای داوران، اهالی رسانه و مردم. خوشبختانه با بهتر شدن اوضاع کرونا در کشور، در حال حاضر شرایط برگزاری این رویداد در هر سه سطح فراهم است.

وی در ادامه به حضور قابل توجه فیلم اولی‌ها در جشنواره فیلم فجر اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه جشنواره فیلم فجر بستر خوبی برای معرفی فیلمسازان و استعدادهای جوان است و امسال ۳۲ فیلم اولی داشتیم که از این تعداد ۷ نفر با آثارشان در بخش‌های مختلف جشنواره رقابت می‌کنند.

طباطبایی نژاد در پایان صحبت‌های خود از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر دفاع کرد و گفت: به شما قول می دهم که امسال مخاطبان به لحاظ کیفی، بهترین آثار را در جشنواره خواهند دید. امسال به لحاظ کیفی یکی از بهترین دوره هاست. نمی دانم چگونه است که برخی هنوز آثار جشنواره را ندیده اند؛ اما فیلم ها را ضعیف ارزیابی می کنند و معتقدند آثار درخور توجهی به بخش مسابقه این رویداد نرسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.