سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

برگزاری یک دوره آموزشی توسط «سینما موج نو ایران»؛

«شهرام علیدی» طراحی صحنه در سینما را تدریس می‌کند

تال

سینماپرس: علیدی آرت آکادمی فرانسه و سینما موج نو ایران، در پی عقد قرارداد همکاری، اولین دوره طراحی صحنه در سینما را از اوایل فوریه بصورت آنلاین برگزار خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، در این دوره که با بروزترین متدهای سینمایی فصل بندی شده است به بازتعریف آرت دایرکتینگ در سینما پرداخته خواهد شد و شهرام علیدی مدرس این دوره و برنده سه جایزه حمایت بهترین فیلم، نگاه جوان و منتقدان جوانان اروپا از جشنواره کن ۲۰۰۹ و جوایز متعدد از  جشنواره های مومبای هند، آمازون برزیل و پساک فرانسه، در ۱۶ جلسه مباحثی چون: تعریف جهانی طراحی صحنه، طراحی صحنه روز جهان، معماری به عنوان فرم، شناخت شیمی و فیزیک رنگ، بافت در طراحی صحنه و طراحی لباس و روابط طراحی صحنه، دوربین و میزانسن، ایده برای ویژوال کردن صحنه را ارائه خواهند کرد.
فرصت ثبت نام در این دوره ۲۸ ژانویه (۱۰ بهمن) است و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت آموزشگاه سینمایی موج‌نو به آدرس  www.cinemamojeno.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۳۹۴۹۳۸۰۰۶ و یا ۰۱۷۳۲۳۲۸۰۰۶ تماس حاصل نمایند.
شایان ذکر آنکه در پایان دوره هنرجویان گواهی بین المللی دوزبانه از علیدی آرت آکادمی فرانسه و سینما موج نو ایران دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.