یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

ماله‌کشی به سبک آقای بازیگر؛

۱۵۰ سلبریتی دیگر تبلیغ خرید خانه در دبی را انجام داده بودند

سیدجواد هاشمی در نشست خبری فیلم سینمایی «جزیره فضایی؛ تورنادو۲»

سینماپرس: سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حواشی اخیر توضیحاتی ارائه داد. وی برای ماله‌کشی روی کار غلط خود آسمان و ریسمان بافته و گویا نه تنها عمیقا پشیمان نیست بلکه از روی ناچاری دست به عذرخواهی زده است. جالب آنکه این بازیگر که عمده شهرت و محبوبیت خود را با بازی در فیلم‌های ارزشی و دفاع مقدسی کسب کرده است، طی سالهای اخیر بارها و بارها و در نشست‌ها و برنامه‌های مختلف از نقش‌های خود در آثار دفاع مقدسی فاصله‌گذاری کرده است.

به گزارش سینماپرس، سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار ویدئویی درباره حواشی اخیر که به سبب تبلیغ خرید خانه در دبی برایش ایجاد شده است توضیحاتی ارائه داد.

هاشمی در این ویدئو گفت: من بابت عذرخواهی از ملتی که خیلی چیزها برای آن‌ها مهم است آمده ام، متاسفانه بابت این تبلیغ تحقیقی نکرده بودم با عجله و به توصیه دوستانم متنی را گفتم که با اعتقادات و رفتار خود من هم مغایرت داشت، بابت این اشتباه عذرخواهی می‌کنم.

گمان نمیکردم حاشیه داشته باشد چرا که ۱۵۰ سلبریتی دیگر این تبلیغ را انجام داده بودند و به من نشان داده بودند، اما من یادم رفته بود که سید جواد هاشمی فیلم‌های ارزشی بازی کرده و نباید این تبلیغ را انجام می‌داد من دوباره بابت این تبلیغ عذرخواهی می‌کنم.

چند نکته اضافه کنم اینکه انسان ممکن الخطاست ومن هم خطا کردم دوم اینکه من تا به امروز بابت هیچ کار تبلیغاتی یک ریال هم پول نگرفتم اگر بیان کنم که پول این تبلیغات قرار بود کجا برود باز حاشیه ایجاد خواهد شد، اینکه عذرخواهی کردم بابت خطایی که کردم شاید خیلی از جیب مردم را زدند پول مردم را بردند، اما مسئولیت پذیرفتن هزاران اشتباه را ندارند، خواستم آن‌ها هم یاد بگیرند که بابت اشتباه خود عذرخواهی کنند اشتباه خود را قبول کنیم نمره ما کم می‌شود، اما شهامت و عذرخواهی را داشته باشیم.

*باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.