جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵

درس تاریخ یک کارشناس فرهنگ و رسانه به وزیر ارشاد؛

اگر چه توهین در همه حال مذموم است، اما دوران بزن در رو تمام شده است جناب وزیر!

سید عباس صالحی؛ وزارت ارشاد

سینماپرس: یک کارشناس فرهنگ و رسانه در پاسخ به واکنش سراسیمه وزیر ارشاد نسبت به اظهار نظر صورت گرفته در یک برنامه تلویزیونی گفت: اگر چه توهین در همه حال مذموم است، اما دوران بزن در رو تمام شده است جناب وزیر!

به گزارش سینماپرس، واکنش سراسیمه وزیر ارشاد به اظهارنظر صورت گرفته در یکی از برنامه‌های گفتگو محور شبکه چهار سیما سبب شد تا یک کارشناس فرهنگ و رسانه ضمن یادآوری تاریخ به وزیر ارشاد و مرور پیشینه ادبیات سخیف رییس جمهور در برخورد با منتقدان و بالاخص لودگی ایشان در مواجهه با فرمایشات مقام معظم رهبری و اهانت آشکار چند روز پیش روحانی به نمایندگان ملت ایران و ...؛ به صالحی متذکر شود که: اگر چه توهین در همه حال مذموم است، اما دوران بزن در رو تمام شده است جناب وزیر!

دکتر سعید الهی در فضای مجازی نوشت: ادبیات فاخر در عرصه سیاسی زمانی مخدوش و «منقلی» شد که رییس جمهور دولت اعتدال در ۷ اسفند ۹۵، پاسخ محکم رهبری به تهدید آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام را وقیخانه دستاوزیر کرد، برای مزه پراکنی و لودکی!

این استاد دانشگاه در استوری دیگری نیز به حسن روحانی یادآور شد: وقتی که تهدید رهبری را با عبارت آتش زدن یک برگه کنار منقل به سخره می‌گرفتی باید به این روزها هم فکر می‌کردی که فرد دیگری در تلویزیون و منظر عمومی بساط منقل را به خودت نسبت دهد!

صالحی در توئیت خود نوشته بود: ادبیات سخیف، توهین و افترا از همه بد است و در کسوت روحانیت، آن هم از رسانه ملی، بدتر!

وزیر ارشاد با فراموشی نسبت به عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم تصریح کرده بود: با سخنان غرض‌آلوده زاویه‌ها را بیشتر و دشمنان ایران را شادمان نکنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.