چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

به کارگردانی مدیرکل اتئاتر کانون پرورش فکری؛

اکران اینترنتی فیلم تئاتر «لافکادیو» در گام دوم طرح «نمایش‌نما»

فیلم تئاتر «لافکادیو»

در گام دوم اکران مجازی فیلم‌تئاترهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز چهارشنبه اول بهمن ۱۳۹۹ تئاتر «لافکادیو» در پایگاه اینترنتی کانون نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، این نمایش داستان شیر جوانی است که عاشق باران می‌شود این شیر جوان در جنگل زندگی می‌کند، روزی شکارچی وارد جنگل می‌شود و شیر جوان او را می‌بلعد و تفنگش را صاحب می‌شود. با تمرین زیاد تبدیل به تیر انداز ماهری می‌شود و مورد توجه رییس سیرک قرار می‌گیرد و به شهر نقل مکان می‌کند. ابتدا اسم لافکادیو را برایش انتخاب می‌کنند و کم کم به عادات انسانی رو می‌آورد تا این‌که...
نمایش «لافکادیو» از تولیدات سال ۱۳۸۰ مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نویسندگی، طراحی و کارگردانی امیر مشهدی‌عباس است.
در این نمایش ابوالفضل نجاری، حامد زحمت‌کش، علی نجفی، عمار پیران، یاسر نیک‌صفت و مجید مولایی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.
طراحی و ساخت ماسک نمایش «لافکادیو» را فایزه فیض‌شیخ الاسلام، طراحی لباس را سمیه همایی، طراحی پوستر و بروشور را ابوالفضل همتی‌آهویی، طراحی نور را حسن دادشکر و طراحی و ساخت دکور را علی‌رضا حسین‌پور برعهده داشته‌اند.
شعرهای این نمایش را امیر مشهدی‌عباس سروده و محمد فرشته‌نژاد در ساخت موسیقی و اجرا با او همکاری داشته است.           
هم‌چنین در نمایش «لافکادیو» داوود کیانیان به عنوان مشاور هنری، علی‌رضا خطیبی اپراتور نور و صدا، مجید مولایی مدیر صحنه، حسین خوش‌چشمان منشی صحنه و دستیار کارگردان، سیدرضا کمال‌علوی مدیر تولید و هماهنگی و مجتبی شمس در کار گریم همکاری داشته‌اند.
در گام دوم طرح «نمایش‌نما» قرار است تا پایان سال جاری روزهای چهارشنبه هر هفته، یک فیلم‌تئاتر در پایگاه اینترنتی کانون به نشانی th.kpf.ir بارگذاری و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.