سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷

به همت معاونت صدای رسانه ملی؛

رادیو انقلاب راه اندازی شد

رادیو انقلاب

سینماپرس: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رادیو انقلاب افتتاح شد.

به گزارش سینماپرس، در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به همت معاونت صدای رسانه ملی شبکه رادیویی انقلاب با شعار صدای گفتمان انقلاب اسلامی و با هدف تبیین و ترویج گفتمان امامین انقلاب اسلامی امروز با حضور موسوی مقدم قائم مقام رسانه ملی، علی بخشی زاده معاون صدا و جمعی از مدیران سازمان صدا و سیما رادیو انقلاب افتتاح شد.

رادیو انقلاب از امروز بعد از اذان ظهر به صورت رسمی افتتاح شد و بر روی موج اف ام ۵/۹۵ به صورت ۲۴ ساعته به روی آنتن می‌رود.

بخشی زاده در ابتدای  گفت: حدود ۴۲ سال پیش مجری محترمی اعلام کرد این صدای انقلاب اسلامی است. الان بعد از گذشت ۴۲ سال این حقیر افتخار دارد مجدد اعلام کند که این انقلاب با صلابت، عزت و حکمت در آستانه ۴۲ سالگرد خودش قرار دارد. انقلاب اسلامی ایران بی شک پدیده بی نظیر قرن بیستم است، که ضمن تحول عمیق در معادلات جهانی راه نوینی را فرا روی جهان اسلام باز کرده است. بر همین اساس دشمنان انقلاب اسلامی از همان اوایل انقلاب برای مقابله و شکست این حرکت جهانی تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند.

معاون صدا عنوان کرد: از این رو راهبرد القای ناکارآمدی جمهوری اسلامی به عنوان اساسی ترین رویکرد تقابل با جمهوری اسلامی انتخاب و همزمان بعد از ناکامی در جنگ سخت و نبرد ۸ ساله، جنگ روانی و نرم دشمن در رسانه به مهمترین قالب نبردهای جبهه استکبار تعیین شد. در این میان میان رادیو به عنوان رسانه ای همراه از ابتدای انقلاب تاکنون نقش مهمی در تبیین و روشنگری اهداف انقلاب اسلامی و مقابله با هجمه رسانه ای دشمن داشته است.

بخشی زاده اظهار کرد: رادیو در ورود به گام دوم انقلاب اسلامی نیز اهمیت و جایگاه خاص خود را حفظ کرده است و در این راستا تاسیس شبکه رادیویی انقلاب گام مهمی در شناسایی مفاهیم انقلاب و نقطه عزیمت نظام رسانه ای و رادیویی کشور در عرصه جنگ نرم است. این شبکه رادیویی تلاش می‌کند راهبرد ناکارآمد نمایی جمهوری اسلامی را خنثی کند.

رادیو انقلاب راه اندازی شد

وی عنوان کرد: این رادیو اختصاصی، که با هدف جریان سازی انقلابی فعالیت می کند، ضمن بازخوانی اصول و مبانی انقلاب اسلامی و باز خوانی عملکرد چهل ساله گذشته جمهوری اسلامی، در تلاش است این موضوع را بیان کند که ما می توانیم به تبیین اهداف و آرمان گام دوم انقلاب اسلامی بپردازیم.

وی ادامه داد: رادیو انقلاب نقطه عظمت رادیوست که به صورت اختصاصی در ابعاد مختلف نظری، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فناوری ضمن تشریح دستاورد های انقلاب اسلامی نسبت به مسیر آینده انقلاب و مطالبات نسل های نوپای انقلاب پاسخی مناسب ارائه کند.

معاون صدا اظهار کرد: از آنجا که امروز دیگر جنس مبارزه و مخاطرات نسبت به دوران انقلاب عوض شده است، در کنار ناامنی شکلی و فیزیکی حملات هویتی و نرم بسیار استفاده می شود. نقش رسانه در پیوست رسانه ای انقلاب اسلامی اهمیت ویژه ای دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.