سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛

اختصاص سالن ویژه به اهالی رسانه در «پردیس سینمایی ایران مال»

فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: اهالی رسانه می‌توانند فیلم‌های حاضر در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را در سالن ۶ پردیس سینمایی ایران مال تماشا کنند.

به گزارش سینماپرس، سالن ۶ پردیس سینمایی ایران مال در ایام برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش فیلم‌های حاضر در این رویداد برای اهالی رسانه اختصاص دارد. خبرنگاران، منتقدان و اصحاب رسانه که موفق به دریافت کارت برای حضور در جشنواره شده‌اند، می‌توانند با حضور در سالن شماره ۶ پردیس سینمایی ایران مال به تماشای آثار جشنواره بنشینند. این گروه از مخاطبان جشنواره همچنین امکان رزرو بلیت و تماشای فیلم‌ها در سایر سالن‌ها را نیز در اختیار دارند.

به جهت محدودیت سانس‌ها انیمیشن‌های حاضر در جشنواره در سالن ۶ نمایش نخواهند داشت و اهالی رسانه می‌توانند فیلم‌های انیمیشن را در سالن‌های دیگر تماشا کنند.

همه مهمانان جشنواره همچنین می‌توانند تماشای فیلم‌های این رویداد را از طریق سامانه‌های برخط هاشور (خانه آنلاین جشنواره)، ودیو و تیوال نیز دنبال کنند. ستاد برگزار کننده سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران موارد و نکات بهداشتی را جهت حفظ سلامت مخاطبان خود رعایت کرده و از همه مهمانان کاخ جشنواره تقاضای همراهی در این بخش را دارد.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.