چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر:

تکلیف نمایش فیلم‌ها برای اهالی رسانه هنوز هم قطعی نیست، بنابراین ثبت‌نامی نداریم!

مسعود نجفی در نشست خبری رئیس سازمان سینمایی

سینماپرس: مسعود نجفی با تأکید بر اینکه حضور اهالی رسانه در این جشنواره فیلم فجر همچنان قطعی نشده است، گفت: حضور احتمالی رسانه‌ها در جشنواره فجر براساس ثبت‌نام و عملکرد سال گذشته است.

به گزارش سینماپرس، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر درباره نحوه حضور اهالی رسانه در دوره سی و نهم جشنواره گفت: در این دوره ثبت‌نام از اهالی رسانه نداریم. چون در روند برگزاری جشنواره دیرتر شروع کرده‌ایم و تکلیف نمایش فیلم‌ها برای اهالی رسانه نیز مشخص نبود و هنوز هم قطعی نیست، بنابراین ثبت‌نامی نداریم.

وی در برنامه تلویزیونی «یه روز تازه» با این شرط که اگر شرایط برای حضور رسانه‌ها فراهم شود، درباره شیوه حضور اهالی رسانه در جشنواره اعلام کرد: حضور رسانه‌ها در جشنواره براساس ثبت‌نام و عملکرد سال گذشته است. تا به اکنون نیز در ارزیابی به تعداد مشخصی رسیده‌ایم که با همکاری خودِ رسانه‌ها در نهایت اسامی گرفته خواهد شد و اگر قرار باشد رسانه‌ها نیز حضور داشته باشند، اقدام می‌کنیم.

نجفی یادآور شد: فعلا باید به این قطعیت می‌رسیم که آیا نمایشی برای اهالی رسانه و صاحبان آثار خواهیم داشت یا خیر؟ درصورت تدارک این مساله جای دومی را نیز برای نمایش آثار فراهم خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر توضیح داد: دو گزینه ما برای نمایش آثار برج میلاد و پردیس ملت است که یکی مقر اصلی جشنواره و دیگری مکان دومی برای نمایش فیلم‌ها خواهد بود.

وی همچنین اکران مردمی را نیز منوط به ادامه وضعیت زرد شهر تهران اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.