یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴

با رفع ممنوعیت‌های کرونایی سالن‌های سینما؛

«جشنواره فیلم کوتاه تهران» از اول بهمن آغاز می‌شود

سی و هفتمین جشنواره فیلم «کوتاه تهران

سینماپرس: فیلم‌های راه‌یافته در بخش ملی و بین‌الملل سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در ۲ بخش آنلاین و حضوری، از اول بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش سینماپرس، برگزاری سی و هفتمین دوره جشنواره که به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از پاندمی ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، متوقف شده بود، از چهارشنبه ۱ بهمن‌ماه ۹۹ با اکران فیلم‌های کوتاه ر اه‌یافته در بخش ملی و بین‌الملل، در پردیس سینمایی ایران مال، از سر گرفته می‌شود و تا ۶ بهمن‌ماه ادامه می‌یابد.

آثار راه‌یافته به جشنواره سی‌وهفتم در ۲ بخش آنلاین که شامل بخشی از فیلم‌های کوتاه با اعلام تمایل و رضایت صاحبان این آثار و بخش حضوری شامل تمامی آثار راه‌یافته، با ۲۵ درصد ظرفیت سالن‌ها و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های حفظ سلامتی اکران خواهند شد.

سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در تاریخ ۷ آبان‌ماه به‌دلیل تعطیلی سینماها، با برگزاری نشست‌های تخصصی به‌صورت آنلاین، آغاز به‌کار کرد و تا ۱۷ آبان‌ماه ادامه داشت.

بخش اکران جشنواره سی‌وهفتم از ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ برگزار می‌شود و ۶ بهمن‌ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.