چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳

زاییده ذهن یک تهیه کننده سینما کار دست رییس جمهور داد؛

وقتی «حسن روحانی» سناریوی خاطره بازی «هاشمی رفسنجانی» را باور می‌کند!

خاتمی-هاشمی-روحانی

سینماپرس: حسن روحانی گفته است: هاشمی زمانی به شهید بهشتی از مظلومیت‌های آن شهید گفت و شهید بهشتی نیز به او گفت که این آسیاب به نوبت است؛ نوبت تو (هاشمی) هم می‌رسد.

به گزارش سینماپرس، با وجود آنکه 39 سال از شهادت شهید بهشتی به دست منافقین می‌گذرد، مظلومیت این شهید بزرگوار هنوز ادامه دارد.

 
 صبح امروز حسن روحانی در جلسه هیات دولت به خاطره‌ای از شهید بهشتی به نقل از هاشمی استناد کرده است که سه سال قبل جعلی و ساختگی بودن آن مشخص شد.
 
حسن روحانی پس از این ادعا که هاشمی رفسنجانی یکی از مظلومین تاریخ کشور است که مظلومیتش همچنان ادامه دارد، در تأیید اظهارات خود گفت: هاشمی زمانی به شهید بهشتی از مظلومیت‌های آن شهید گفت و شهید بهشتی نیز به او گفت که این آسیاب به نوبت است؛ نوبت تو (هاشمی) هم می‌رسد.
 
این نقل خاطره روحانی از شهید بهشتی درحالی است که منوچهر محمدی، سازنده مستند انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در سال 84، در مصاحبه‌ای که در سال 96 با روزنامه شرق داشت، در جعلی بودن خاطره مذکور گفته بود: خاطره شهید بهشتی زاییده ذهن من است. فکر کردم فضای اتهامی که آقای هاشمی با آن درگیر بودند را چطور بیان کنم و این بخش به خاطرم رسید.
 
گویا تحریف شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی و دروغ بستن به آنها از سوی دولتی‌ها برای ترمیم وجهه خود، تبدیل به یک رویه شده است.
 
چندی پیش نیز اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی در گفتگو به سایت خبری جماران به ذکر خاطراتی از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمان پرداخت که سراسر بوی تحریف شخصیت فرمانده جبهه مقاومت می‌داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.